Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Thăng Long
Ngôn Ngữ Anh - Đại học
2012 → 2016
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
upselling | |
Điều hành - Lãnh đạo | |
Đàm phán - Thương lượng | |
Định hướng - Chiến lược |
Kinh nghiệm làm việc
Life Coach tại Gein Academy
11/2020 → Hiện tại
Hà Nội
- To receive clients' requirements and how coaching might best address these. - To delineate clients' goals through the personal Numerology Map. - To identify internal and contextual roadblocks, and then devise plans to ameliorate these. - To collaborate with clients to develop action plans that center on the actualization of their stated ambitions. - To evaluate clients' advancement toward goal actualization. - To encourage continued and sustainable progress.
Reception Cum Customer Service tại Serenity International Dental Clinic
8/2020 → 10/2020 (1 tháng)
Hà Nội
- To provide customer service before, during and after guests done treatments. - To consult different services and make appointments for guests with dentists - To give a warm welcome, to communicate and process the progress when patients arrive. - To follow and take care of guests during their treatment time to know their ccodition. - To do after care process once completing the treatment
Back of House Manager tại Vietnam Backpacker Hostels
5/2019 → 6/2020 (1 năm 1 tháng)
Hà Nội
- To act partly as Assistant of General Manager - To build strategy and oversee hostel's operation: . To set up targets, drive and assure the business revenue's achievement . To evaluate staff's performance and provide mentorship if needed . To manage hostels' budgets/expenses - To collaborate with external parties such as suppliers and travel agencies - To supervise the maintenance, renovations and furnishings of the hostel - To monitor and approve the payroll processing for hostels' employee
Guest Relation Manager tại Vietnam Backpacker Hostels
6/2018 → 4/2019 (10 tháng)
Hà Nội
- To manage Travel Desk's revenue and Reception's performance - To resolve issue regarding hostel's service, amenities and policies - To recruit and coach new employees - To work closely and maintain relationships with customers before during and after guests' stay - To handle the customer grievances and complaints
Hostel Supervisor tại Vietnam Backpacker Hostels
9/2016 → 11/2017 (1 năm 2 tháng)
Hà Nội
- To supervise Front Office's operations - To create weekly sales report and do some admin jobs - To support Managers in day-to-day tasks
Reception & Travel Consultant tại Vietnam Backpacker Hostels
7/2014 → 8/2016 (2 năm 1 tháng)
Hà Nội
- To serve visitors by welcoming and directing them appropriately. - To provide end to end service while organizing a trip from booking the tickets, reserving the hotels and creating the itinerary. - To organize travels from beginning to end, including tickets, accommodation and transportation