Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
University of Finance - Marketing
Hospitality Management - Đại học
2016 → 2020
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Engagement Associate tại The Executive Centre
7/2020 → 1/2022 (1 năm 6 tháng)
HCMC
Constantly identify opportunities to connect our members, incenter and otherwise, to further add value to their experience. Manage both office units and telephone systems set up and requests for all members. Manage all secretarial, administration, postage, courier, or other arrangements for all members as requested. Ensure that all requests are met to the best of professional knowledge. Handle all telephone calls in a professional and efficient way, maintaining that professional, customer service-led persona. Develop and maintain third-party vendor relationships, to further add value to the center's operations and our member’s experience.