Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Võ Thanh Hải

Võ Thanh Hải

Hồ sơ 5 sao vàng 603 Lượt xem hồ sơ

Nam, 22/03/1999, 25 tuổi

Dương Đình Cúc, Huyệ Bình Chánh

Cập nhật: 07/06/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

A hard-working, flexible, and honest person who is fascinated in professional hospitality industry. Taking advantage of guest relation knowledge and professional service skills and being able to collaborate with colleagues to create the best experiences for our valuable guest as well as contribute to company development and self-growth

Trình độ học vấn chuyên môn

International Hospitality Management School - Vatel Ho Chi Minh

Hospitality - Đại học

2017 → 2021

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Waiter (trainee) tại Six Senses Resort and Spa Con Dao

6/2018 → 10/2018 (3 tháng)

Con Dao

Completed all side work after completion of dining service. Delivered outstanding customer service by servingfood and drinks to guest. Used the point of sale, or POS, system to place orders and print checks.

Bartender (trainee) tại InterContinental Phu Quoc Long Beach Resort

6/2019 → 10/2019 (3 tháng)

Phú Quốc

Cleaned and sanitized bar and drink containers. Always ensure proper stock of bar items. Assisted customers with needs, both at and away from the bar.

Guest Assistant tại Zannier Hotel Bãi San Hô

10/2020 → 2/2022 (1 năm 4 tháng)

Phu Yen

- Greet and farewell, check-in & check-out, respond to guests’ requests and settles accounts while providing a professional and friendly service. - Answer, record, and process all guest calls, messages, requests, questions, or concerns. - Ensure long-staying/ special-attention/ occasion- celebrating guests are taken care of exclusively, paying particular attention to their needs and requests. - Complete designated cashier and closing reports in the PMS system. - Handle payment with different methods; i.e cash, credit card, city ledger. - In charge as Night Auditor often. - Coordinate with Housekeeping to track readiness of villas for check-in and F&B for VIP amenities delivery and setup. - Clarifying the customer’s complaints, resolving customers issues.

Mong muốn về công việc

Receptionist

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Ms. Dương Thị Ly - Duty Manager

Zannier Hotel Bai San

dm@baisanho.com - 0948 134 343

Mr. Huỳnh Bảo Trị - Front Office Manager

Zannier Hotel Bai San Ho

fom@baisanho.com - 0906 895 913

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg