Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Dưới 1 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionists tại MEMORITY HOTEL
1/2019 → 2/2021 (2 năm 1 tháng)
Hội An, Quảng Nam
- Follow the hotel check-in process - Greet visitors - Ask for the name of the guest to book, confirm the room and service information booked. With walk-in guests, gender Introduce available rooms for guests to choose from. - Ask to borrow identity cards (Vietnamese guests), Passport (foreign visitors) and receive procedures deposit, payment. - Guide guests to fill out and sign the registration form to confirm stay at the hotel. - Notify guests about breakfast time, hotel services, and tourist services related schedules: tour booking, car rental, ... - Hand over the key to Bellman to lead guests to check in. - Arrange guests' CMT / Passport in the correct order of room, perform the required marking necessary to avoid paying wrongly to customers. - Consulting to sell services to customers - Serving guests during their stay