Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGE - INFORMATION TECHNOLOGY
Tourism and Hospitality Management - Đại học
2011 → 2015
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Kỹ năng nghiệp vụ. |
Kinh nghiệm làm việc
RECEPTIONIST tại LAVENDER HOTEL
3/2018 → 11/2020 (2 năm 8 tháng)
HCMC
- Performing the check-in, check-out procedure with the standards established and ensuring that the operations are handled fully completed and correct. - Reporting directly to the Reception Supervisor. - Serving all guests with a professional, warm and positive attitude and will be available to help them in any of their requests. Answering inquiries pertaining to company's services, regulations, guest registration, and travel directions. - Associating with other departments to handle guest's complaints and make sure customers have more than satisfaction. - Ensure the relevant information is passed on to next shift and recorded in the daily log book as well as work areas are clean and tidy all time. - Receiving, conrm and process reservations received from online travel agent, walking guests, via phone, email or extended guests.