Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Ngô Văn Hiền

Ngô Văn Hiền

Hồ sơ 5 sao 76 Lượt xem hồ sơ

Nam, 23/02/1991, 33 tuổi

39 Định Đạt, Phước Mỹ, Q. Sơn Trà, Đà Nẵng

Cập nhật: 25/02/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
1.000 - 4.999

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Danang University of Economics

Hospitality - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Quản lý
Quản lí thời gian
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Tổ chức công việc
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Duty Manager tại DA NANG GOLDEN BAY 5* HOTEL

12/2019 → 4/2021 (1 năm 4 tháng)

Đà Nẵng

- Supervises activities of FO department including Receptionist, Concierge, Bell Counter, Guest Relations and Business Centre. - Responsible for VIP movement in the Hotel. Performs special services for VIP Guest’s. - Assists in sending guest messages or faxes - Co-ordinates with all departments concerned in order to maintain Front Office functions properly. - Handles guest complaints and other related problems and reports on the Assistant Manager’s log book - Gives the instructions to the Night Reception, during the high occupancy periods, regarding: walk-in guests and release room blocked because of no- shows - Answers guests inquires, handles complaints and attend to the needs of the guests - Motivates and maintains good staff relations - Daily check the operation of hotel areas such as : meeting room, restaurant, bar, pool ... - Training new comers - Attend all training classes : Train the Trainer, Customer Services, UpSelling... - Propose new ideas to improve services - Do the daily/weekly/monthly report to FOM

Soft Service Manager tại ADEN SERVICES VIET NAM

4/2021 → 2/2022 (10 tháng)

Đà Nẵng

- Manage the building operation of FPT Complex Hoa Hai - Supervise the day-to-day operations of the building - Supervise the performance of all employees on duty and enforce employee policies - Responsible for the quality of services provided to customers: Security, Sanitation, Greenery, Canteen, Health, Fire Protection, Insect Control... - Management of contractors (outsourcing services). - Manage and arrange company personnel: Recruitment, Training, working positions, meals, regulation, manners... - Evaluate employee KPI - Monitor and operate all facilities and assets at the company. - Attend all meetings, training, and in-services as required, and being receptive to professional and personal development - Write the Standard Operating Procedures - Handle all request from FPT - Plan and propose the working plan, goal and budget - Schedule daily/weekly/monthly meeting - Do the reports - Make the lesson plans and slides to do the Training for employee - Implement disinfection and anti-epidemic activities for the building (washing hands, measuring body temperature, medical declaration...) - Carry out the Camping " 3 tại chỗ " during the quarantine : + Arrange, check and control services at the building for the accommodation of 550 employees + Arrange daily Covid test

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg