Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Duy Khánh

Nguyễn Duy Khánh

Hồ sơ 5 sao bạc 412 Lượt xem hồ sơ

Nam, 12/06/1993, 31 tuổi

92/17 Trần Mai Ninh, Phường 12, Quận Tân Bình

Cập nhật: 24/02/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao

Giới thiệu bản thân

Always looking to learn new skills, take on extra responsibilities, and grow professionally. Self-motivated, team player with strong organizational and interpersonal skills. Experienced specialist with a passion for delivering outstanding service.

Trình độ học vấn chuyên môn

Van Lang University

Business English - Đại học

2011 → 2015

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Area Supervisor tại Big Belly Limited Company.

7/2022 → 12/2022 (5 tháng)

Việt Nam

- Allocated subordinates’ weekly shift and assigned staff as each job’s requirement, daily working sheet. - Checked the equipment to find out any problems to ensure all are operated effectively. - Attended meeting weekly to get the news from the Operation Manager. - Organized the meeting daily to ensure all the staff can get the target of the cart/ Kios, promotion is existing. - Resolved any complaint of guests happened in the restaurant. - Analyzed the market and proposed some strategies to achieve monthly target. - Ordered ingredients ineed next day

Hotel Front Desk/ Supervisor tại Thien Ha Hotel & Apartment

5/2017 → 1/2021 (3 năm 8 tháng)

Việt Nam

- Greeted and welcomed guests and provided a positive firstimpression of the organization. - Supported the manager to recruit and train new staffs - Taking responsibility for managing and operating to ensure the hotel is always in the good condition to welcome clients. - Taking responsibility for managing and operating to ensure the the hotel is always in the good condition before serving clients. - Taking care OTA. - Proposing some strategies to develop the revenue. - Directed guests and answered their questions. - Answered phone calls and relayed messages to relevantauthorities. - Filed incident reports and documented problems and disturbances.

Front Office Receptionist tại Topic Garden Building ( Novaland )

12/2015 → 3/2017 (1 năm 2 tháng)

Việt Nam

Greeted and welcomed guests and provided a positive firstimpression of the organization. - Directed guests and answered their questions. - Answered phone calls and relayed messages to relevantauthorities. - Filed incident reports and documented problems and - disturbances

Cashier tại Auto Grill VFS

7/2013 → 8/2015 (2 năm 1 tháng)

Việt Nam

- Performed daily tasks to ensure a neat, clean, and organized store. - Met sales goals, guaranteeing customer loyalty. - Helped customers both in-person and over the phone. - Provided training and assistance to new cashiers. - Processed credit card and check payments

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg