Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Thị Thu Hương

Lê Thị Thu Hương

Hồ sơ 5 sao bạc 647 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 14/12/1991, 32 tuổi

4 Kiệt 100 Ngự Bình , Phường An Cựu , Tp Huế

Cập nhật: 11/06/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Nhật (Khá), Thái Lan (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Là một người cầu tiến, làm việc nhiệt tình, có trách nhiệm, hoà đồng cùng đồng nghiệp, hoà nhã với khách hàng. Tinh thần làm việc sáng tạo và luôn trau dồi kiến thức, tiếp thu kinh nghiệm.

Trình độ học vấn chuyên môn

Faculty of Hospitality and Tourism Department - Hue University

Business Administration - Đại học

2009 → 2013

I graduated in Bachelor of Business Administration from Faculty of Hospitality and Tourism Department - Hue University. I had excellent results during my internships at the hotel front desk in Ba Na Hills and the restaurant reception in Bangkok Thailand. With 9 years experience at receptionist position at 4 stars hotel and over 2 years experience at Guest Relation Officer at 5 stars resort, handling sensitive information; possess teamwork skill, time management skill, public speaking skill, ability to interact effectively with people and work in a clear and concise manner. I communicate a lot with foreign guests in English, Japanese and .also basic Thai and to be an interpreter between guests and staff in order to resolve many suddenly problems. I desire to gain this position in your company that allows for my career growth and steady progress to higher levels in the organization judging by attitude to work.

Kĩ năng

Quản lí thời gian
Quản lý
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng
Training and Development
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

Guest Relations Shift leader tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay

3/2024 → Hiện tại

Phú Quốc

Enhanced usage for GR operations. Creating pre-arrival process using GR system and coordinate with concern departments -Handle Customer Engagement Center Cases - action & closing -Opera Skills to enhance GR operations. - Take empowerment and make decision in handling Daily incident report, solving guest’s issues, enhancing guest’s satisfaction and stay experience. -Provide ideas and guide the team to perform on the same -Work with GR leaders in building leadership skills, people management and task delegation. - Be fully knowledgeable about Global Audit, self-training and provide training for all associates.

Guest Relations Associate tại Khách sạn JW Marriott Phú Quốc Emerald Bay

5/2022 → 2/2024 (1 năm 9 tháng)

Kiên Giang

-Welcoming guests according to the brand’s standard, serving in the dedicated, attentive and enthusiastic way. Paying attention to customer care during the stay. - Advise guests on information about the resort, tours, local attractions. -Solve guests’ complaints, directly report and come up with solutions to solve the problem. -Building truly connection with guests, improve guests’ experience. -Send and answer email as well as maximize guests support pre-arrival and after leaving resort. -Actively flexible and covering work shift, supporting colleagues to complete work quickly. -Support other sections in Front Office and other departments - Achievement: Associate of Quarter 3 - 2023 Guest voice champion Quarter 4-2023 Nominee Associate of the year 2023

Receptionist tại Hotel Saigon Morin

4/2014 → 4/2022 (8 năm )

Huế, Việt Nam

-Perform reception and check-in/check-out procedures for guests. -Consult information and support guests during the stay. -Independently working and highly capable of supporting colleagues. - Proficient computer skills, foreign language aptitude and advantages in customer care skills. -Achivement: Employee of July 2018

Hostess Trainee tại MK -Terminal 21 Asok Shopping mall

6/2013 → 8/2013 (2 tháng)

Bangkok, Thái Lan

Receptionist trainee tại Morin Hotel Bana Hill Resort

5/2012 → 7/2012 (2 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

Guest Relations Officer tại Hotel Saigon Morin Huế

2/2012 → 4/2014 (2 năm 2 tháng)

Huế, Việt Nam

Mong muốn về công việc

Mong muốn tìm một môi trường làm việc chuyên nghiệp, văn hoá doanh nghiệp tốt, có cơ hội phát triển bản thân.

Giải thưởng

Nominee Associate of the year

12/2024

Nominee Associate of the year JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay

Guest Voice champion Quarter 4

1/2024

Guest Voice champion Quarter 4 JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay

Associate of Quarter 3

9/2023

Associate of Quarter 3 JW Marriott Phu Quoc Emerald Bay Resort & Spa

Employee of the month

8/2023

Employee of the month Hotel Saigon Morin Hue

Emulative Soldier

12/2017

Emulative Soldier of company Hotel Saigon Morin Hue

Thông tin tham khảo

Trần Thị Minh Tâm - FOM

Khách sạn Saigon Morin Huế

fo@morinhotels.com.vn - 0935849489

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg