Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Bảo Khương

Nguyễn Bảo Khương

Hồ sơ 5 sao 272 Lượt xem hồ sơ

Nam, 23/10/1990, 34 tuổi

702/2 Võ Văn Kiệt, phường 1, quận 5, TP HCM

Cập nhật: 18/04/2023

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
20 - 30 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Western Sydney University

Problem Solving in Organization MBA - Thạc sĩ

2022 → 2024

Kĩ năng

Opera PMS
⦁ Team Work.
Leadership Skill
Problem hadling

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Duty Manager tại Hotel Grand Saigon

1/2018 → 2/2020 (2 năm 1 tháng)

Ho Chi Minh city

Managed hotel occupancy using i-Hotel Management System for 251 hotel rooms, with the rate of 100% occupation in high season and above 40% in low season. Supervised a duty shift with 7 people and 3 shifts per day. Trained staff to improve performances in high-intensity workplace. Predicted situational awareness that could occur by preparing backup solutions during high season. Controlled the cash flow, and other payment during the shift.

Duty Manager tại InterContinental Asiana Saigon Hotel & Residences

5/2022 → Hiện tại

thành phố Hồ Chí Minh

Managed a duty shift at Front Office department (including Front Desk agent, Concierge, Bellman, and Operator) Handled all guest inquiries, complaints during a shift. Cooperated with front of house and back of house departments in maximizing guest satisfaction. Controlled room assignment of 305 rooms, understood IHG loyalty program to ensure all guest’s requests are well-prepared for their arrival. Audited bills, and rate. Cross check important reports for next day. Prepared reports for BOD daily meeting. In charged of crediting points for hotel guests who are members of IHG One Rewards loyalty program. On behalf of BOD, collaborated with Security and Risk department to take responsibility for hotel safety at night shift (22:00 – 06:00).

Concierge - Guest Service tại Sedona Suites Ho Chi Minh City

2/2020 → 2/2021 (1 năm )

HCMC

Recommend restaurants, entertainments, transportation methods. Act as a tour desk agent by of ering and selling tours. Respond all guest’s inquiries, emails, special requests. Follow directions from higher-ups and maintained hotel policies and standards. Always stay focus on hotel safety and security procedures.

Business Development Center Representative - Harley-Davidson Section Leader tại AL NABOODAH INTERNATIONAL VIETNAM CO., LTD

3/2021 → 2/2022 (11 tháng)

HCMC

Be responsible for all Facebook fanpages of Harley-Davidson in Vietnam. Ensure comments, messages on Facebook fanpages are answered timely and consistently Set up appointment with customers at the showroom. Contact loyal customers, prospects throught phone, email about up coming events, new products. Check and sort out all data carefully from Marketing team and transferd to Sales team. Liaise with related departments to handle customer comments and complaints.

Mong muốn về công việc

Friendly, challenging, supportive. Dynamic, critical thinking team, open minded managers.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg