Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

PHAN NGỌC QUỲNH ANH

PHAN NGỌC QUỲNH ANH

Hồ sơ 5 sao vàng 140 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 18/07/1997, 27 tuổi

58/22K, ĐỒNG NAI., PHƯỜNG 15, QUẬN 10, HCM

Cập nhật: 13/02/2022

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Trợ lý, thư ký
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
N/A
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Hành chính, nhân sự

Giới thiệu bản thân

• Able to work for long periods of time • Flexible in time working • Quickly adapt to different working environment • Team- work skill, POS skill, planning skill • Good communication in English and Vietnamese • Strong communication and person skill • Attention to detail • Reliable and trustworthy

Trình độ học vấn chuyên môn

HUFLIT

Quản trị khách sạn - Đại học

2015 → 2020

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Admin Restaurant tại FUSION SUITES SAI GON HOTEL

7/2018 → 5/2020 (1 năm 10 tháng)

HCM

• Research new wholesale food suppliers and negotiate prices • Calculate future needs in kitchenware and equipment and place orders, as needed • Manage and store vendors’ contracts and invoices • Coordinate communication between front of the house and back of the house staff • Prepare shift schedules • Process payroll for all restaurant staff • Supervise kitchen and wait staff and provide assistance, as needed • Keep detailed records of daily, weekly and monthly costs and revenues • Arrange for new employees’ proper onboarding (scheduling trainings and ordering uniforms) • Monitor compliance with safety and hygiene regulations • Gather guests’ feedback and recommend improvements to our menus

Store Manager tại HOT&COLD CHAIN

7/2020 → 9/2021 (1 năm 2 tháng)

HCM

• Complete store operational requirements by scheduling and assigning employees; following up on work results • Maintain store staff by recruiting, selecting, orienting and training employees • Maintain store staff job results by coaching, counseling and disciplining employees; planning, monitoring and appraising job results • Prepare annual budget; schedule expenditures; analyze variances; initiate corrective actions • Identify current and future customer requirements by establishing rapport with potential and actual customers and other persons in a position to understand service requirements • Maintain inventory by implementing purchasing plans and staying in contact with vendors and shippers • Respond to customer complaints and comments

Spa Receptionist tại VINPEARL LUXURY LANDMARK 81 HOTEL

9/2021 → 12/2021 (2 tháng)

hồ chí minh

• Provide guidance to clients on the procedures at the spa • Answer telephone calls and provide accurate information to clients • Introduce new beauty products to clients and educate them on their uses and benefits • Keep clients updated on currently available promotions and discounts in services offered in the Spa • Process payments from clients for services ordered from the spa • Keep register of long and existing clients for them to enjoy benefits given to loyal customers • Assist in getting client feedback on level of services delivered in order to improve on service delivery • Receive customer complaints and feedback and direct them to appropriate offices for resolution.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Rock-star

3/2020

Best staff in quarter 4 of hotel

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg