Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Cesar Ritz Colleges Switzerland
Quản lý khách sạn - Đại học
2019 → 2022
- Working successfully with diverse groups of coworkers to accomplish goals and address issues related to our products and services. - Connect to understand customer psychology.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp | |
Tiếng Anh. |
Kinh nghiệm làm việc
F&B Server tại Hotel Regina
12/2019 → 4/2020 (4 tháng)
Wengen, Switzerland
Working successfully with diverse groups of coworkers to accomplish goals and address issues related to our products and services. Motivating and encouraging team members to communicate more openly and constructively with each other. Creating new programs that resulted in increased productivity and customer satisfaction.