Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ho Chi Minh City Universtity of Technology
Hospitality Management - Đại học
2016 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Saigon Domaine Luxury
10/2021 → 1/2022 (3 tháng)
HCMC
- Greet all guests and assist them with check-in and check-out - Maintain a positive attitude and friendly demeanor - Respond to all guest questions and requests - Answer and forward phone calls - Manage guest bookings and reservations - Build good relationship and rapport with guests to make them feel comfortable and address any complaints they might have in a very courteous manner to protect the image of the hotel. - Report issues of maintenance and malfunctioning appliances to the manager for quick repair in order to ensure guests comfort and satisfaction.