Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 1 | 14:52 11/02/2022 |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourist Hospitality College
Quản trị lưu trú - Trung cấp
2014 → 2016
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
PMS Opera | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Làm việc nhóm | |
Xử lý tình huống | |
Sắp Xếp Tổ Chức Công Việc | |
Quan sát |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Services Agent - Senior tại The Reverie Saigon
3/2022 → 4/2024 (2 năm 1 tháng)
Hồ Chí Minh
Well prepared all the reservation information before guest arrive Ensure all the facility information is delivered in a formal way. Assist all the relative departments during operation. Handle and solve guest requirements in the best way possible to meet their satisfaction Training and guiding all the new members, following standard operating procedure Achievements and skills gained: Achieve above standard of The Leading Hotels of the World associate requirements Understand thoroughly the standard service of American Express Fine Hotels & Resorts program Upsell skill gained more
Resort Ambassador tại Vinperl Discovery 1 Phú Quốc
10/2018 → 1/2020 (1 năm 3 tháng)
Phú Quốc, Kiên Giang
Obtain all the property knowledge and deliver the information easily to guests Manage all guest request from the guests Cooperation with all departments to complete all the required documents Introduce the brand and loyalty member programs to all the guests. Ensure all the loyalty member reclaim the benefits as finest Achievements and skills gained: Improved in communication skills, both verbal and written. Management skills in teamwork and systems Upsell skill gained
Guest Relation Officer tại SILVERLAND SAKYO HOTEL & SPA
7/2017 → 10/2018 (1 năm 3 tháng)
Hồ Chí Minh
Endure smooth check-in & check-out procedure Solving guest inquiry and complaints Cooperation with Housekeeping department to ensure flawless accommodation services Giving direction and information to guest during their stay Achievements and skills gained: Improved communication skills Observe, learn and catch customers tastes Adapt various culture
Night Duty tại New Space - Airport Hotel
12/2016 → 7/2017 (7 tháng)
Hồ Chí Minh
Internship as Receptionist tại The First Hotel
11/2016 → 12/2016 ()
Hồ Chí Minh
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Best Seller
4/2019
Making the best selling profit in front desk department