147 Lượt xem
Kỹ năng giao tiếp và đàm phán thuyết phục khách hàng, thân thiện, có trách nhiệm, chăm chỉ và nhiệt huyết. dễ dàng thích nghi với môi trường mới.
Muốn học hỏi kinh nghiệm ở môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, gắn bó lâu dài cùng phát triển
TÌM HIỂU VÀ HỌC KĨ DỰ ÁN, TÌM KIẾM KHÁCH HÀNG VÀ TƯ VẤN KHÁCH HÀNG
- 90% of guest are foreigners, so it is imperative to communicate with guests in English. - Negotiating with customers. Checkin and Checkout precedures. - Respond to customers and receive booking through Agoda, Booking, Traveloka, Expedia, .. - Answer customers' questions about hotel services. Cooperating companies will have separate incentives for guests. - Update room availability and close all the OTA. - Introduce and sell tours to customers in need.