Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Duy Lê

Duy Lê

Hồ sơ 5 sao 118 Lượt xem hồ sơ

Nam, 22/07/1996, 28 tuổi

Ho Chi Minh

Cập nhật: 29/11/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc, Hà Nội, HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Ẩm thực

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigontourist Hospitality College

Restaurant Management - Trung cấp

2014 → 2016

Saigontourist Hospitality College

Restaurant Management - Trung cấp

2014 → 2016

Kĩ năng

Public speaking
Logical thinking and creative
Official

Kinh nghiệm làm việc

Assistant Manager tại Belgo

3/2017 → 12/2019 (2 năm 9 tháng)

159A Nguyễn Văn Thủ, District 1, Ho Chí Minh

● Be responsible to the Owner for the business situation of the restaurant ● Quality customer service (customer care before and after using the service at the restaurant) ● Responsible for overall supervision, control, planning and coordination of all employee activities involved in serving food and beverages in the restaurant to ensure quality of service ● Responsible for the quality of the entire restaurant staffs: performance, employee stability, employee behavior, effectively establish relationships among colleagues, demonstrate professionalism with a good ethical and behavior attitude for all clients, supervisor, department heads and other staffs ● Management of property, equipment of the restaurant: weekly inspection, maintenance schedule, maintenance of all furniture, accessories and operating equipment, cleaning work… ● Prepare and manage the documents and administrative documents serving the restaurant, resolve worker procedures, training guidelines for integration ● Responsibility for effective recruitment, training and development, certification, performance evaluation, turnover reduction and optimization of productivity through efficient work practices and staff rostering ● Ensure all food and beverage items served to guests are of the highest standard and presentation is as per restaurant standards ● Review daily reports and inform all staffs of any changes ● Assign staff to their stations and inform any special requests such as VIP guests, regular guests… ● Analyze and respond to guest feedback, guest satisfaction and employee satisfaction information and give a positive commitment to continuous improvement of product and performance ● Implementation of restaurant promotion and special events

Assistant manager tại Mad House Restaurant

6/2020 → 12/2020 (5 tháng)

6/1/2 Nguyễn Ư Dĩ, Thảo Điền, Hồ Chí Minh

- Supervise service and bar staffs - Daily financial reporting - Improve staff performance through training, attention to details and empathetic problem-solving methods - Assist with the preparation of staff assessment - Inventory and order business supplies

Mong muốn về công việc

With professional experiences in hotel and restaurant operation, I am eager to step into A developing path in a new environment. Possesses a hard-working and self– Motivated person, I am always keen to learn new skills and meet new challenges In a work new environment

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Huỳnh Trấn Vũ - Bar Manager

The Brix

vu.dante@gmail.com - 0903027872

Huỳnh Trấn Vũ - Bar Manager

The Brix

vu.dante@gmail.com - 0903027872

Nguyễn Viết Lâm - Management of Oriental Saigon

Opus Saigon

josephnguyen051985@gmail.com - 0934149773

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg