Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Lê Tuấn Phương

Lê Tuấn Phương

Hồ sơ 5 sao 234 Lượt xem hồ sơ

Nam, 08/07/1974, 50 tuổi

85 nguyễn lương bằng, hà nội. Tạm trú:116 Tô hiến thành, tp hcm

Cập nhật: 03/11/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 1 09:57 31/01/2022
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
500 - 999
Công việc mong muốn
Quản lý, điều hành

Giới thiệu bản thân

CERTIFICATES Short Time: - C level English - Computer in office - Guest total hospitality in hotel and restaurant. - EU course of 4-5stars hotel management - Draught beer for bar and restaurant staff. - GUESTS totl sactisfation - Amazing the guests - cocktail competition Long Time: Marketing of HCM university economically

Trình độ học vấn chuyên môn

ĐH KT TPHCM

Quản trị kinh doanh - Đại học

1997 → 2001

Kĩ năng

F&B
- Guest total hospitality in hotel and restaurant
GUESTS total sactisfation
EU course of 4-5stars Hotel management

Kinh nghiệm làm việc

General manager tại Pu Luong retreat resort ( 4 star )

1/2018 → 11/2020 (2 năm 10 tháng)

Ba thuoc - Thanh Hoa

cooporate with tourrussm company to depkoy all funtions dron tour forecast Responsible for the day-to-day management of the serviced apartment / hotel and all staff and has commercial . Manage the management team, lead the frequent meetings among heads of department to coordinate and monitor the progress of business strategies and update the operation results. Meet and greet customers, deal with customer complaints and comments, address problems and troubleshooting. Manage emergencies and other major issues involving guests, employees, or the facility, public relations with the media, local governments, and other businesses.

General manager tại Sapaly Laocai hotle ( 4 star)

1/2016 → 1/2018 (2 năm )

Lao Cai

Responsible for the day-to-day management of the serviced apartment / hotel and all staff and has commercial . Manage the management team, lead the frequent meetings among heads of department to coordinate and monitor the progress of business strategies and update the operation results. Meet and greet customers, deal with customer complaints and comments, address problems and troubleshooting. Manage emergencies and other major issues involving guests, employees, or the facility, public relations with the media, local governments, and other businesses. Update the business information of the competitors, analyze and investigate to find out the potential business opportunities. Trzasining ang controling ll to folloas S.O.P of 4 stars standard

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg