Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Toàn Quốc
Tiếng Anh (Giỏi)
100 - 499
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Hoa Sen
Quản trị Du lịch Nhà Hàng Khách sạn - Đại học
2010 → 2015
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Tổ chức công việc | |
Training and Development |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office - Revenue Manager tại Capri by Fraser Ho Chi Minh
1/2019 → 11/2018 (2 tháng)
Ho Chi Minh
Planning, organizing, controlling and leading Front Office Team. Performing financial plan (P&L, opex - capex, owner budget). Handling online reviews & offline surveys as Brand standard. Develop a revenue management strategy through proper pricing, inventory controls, and mix management. Closely monitoring competitive pricing, analyzes key drivers of market share performance. Pro-actively identifying and analyzing business opportunities from a net profit standpoint. Supervise reservation process follow P&P and ensure brand standard: from inquire till end process booking. Maintain guest - company profile, follow up AR, OTA-TA control, Owner budget. Handle complaints. VIPs – Returners – Members welcoming, take care, farewell.
Operation Manager tại Charm Group
7/2021 → Hiện tại
Ho Chi Minh
Set-up, pre-opening planning for resort project. Branding recognition and standard. design, maintain, improve standard operating procedure. Asset management, finance management. Staffing, training - developing team. Negotiate 3rd party vendor, partner companies.