Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
American Polytechnic college
Hospitality Management - Cao đẳng
2018 → 2020
Kĩ năng
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại Huong Sen Hotel
1/2019 → 3/2022 (3 năm 1 tháng)
HCMC
• Meeting and greeting new and existing customers with a warm welcome and dealing with their enquiry. • Answering the phone and directing enquiries appropriately. • Booking conference rooms. • Ensuring all visitors wear the correct ID for clearance. • Maintaining a detailed log of all visitors. • Scheduling appointments via phone and email. • Keeping updated records of the office’s costs and expenses. • Assisting colleagues with their administrative duties,