Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Phạm Hà Phương

Phạm Hà Phương

Hồ sơ 5 sao bạc 704 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 11/09/2001, 23 tuổi

Quận 8, thành phố Hồ Chí Minh

Cập nhật: 13/08/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 1 đến 3 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang, Khánh Hòa
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Tài Chính Marketing

Quản trị khách sạn - Đại học

2019 → 2023

Tham gia nghiên cứu khoa học: Đề tài : "Du lịch phương tiện trao quyền cho phụ nữ: Triển vọng và Thách thức"- Nhóm trưởng HOẠT ĐỘNG NGOẠI KHÓA - Vầng trăng cổ tích (2020) Tình nguyện viên, tổ chức trung thu cho trẻ em tại Long An - Mùa hè xanh (2020) Tình nguyện viên - Xuân tình nguyện (2020) Tình nguyện viên

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn
Customer Service

Kinh nghiệm làm việc

SALE EXECUTIVE tại NOVOTEL LIVING & IBIS SAIGON SOUTH

5/2024 → 8/2024 (3 tháng)

Hồ Chí Minh

Utilize various channels to gather customer information, forming a database of potential clients. (Based on SECC Exhibitor) Proactively reach out to potential customers identified through self-searching or the hotel's data system, introducing services and exclusive offers. Send service details via email for customer reference and promptly address inquiries received via email, call, zalo, etc Caring for both new and existing customers. Providing timely support and addressing customer requests and complaints promptly. Actively sharing promotional offers with existing customers to encourage repeat service usage. Generating regular work reports as needed. Actively participating in department meetings, providing guest feedback for effective problem-

GUEST RELATION OFFICER-TRAINEE tại VINPEARL LUXURY LANDMARK 81| VINGROUP

12/2021 → 3/2022 (2 tháng)

Hồ Chí Minh

Give a warm welcome to guests on arrival and register . Assist customer and ensure that their stays at hotel are comfortable and satisfactory. Handling guest feedback, provide direction and give suggestions. Pick up/drop off customer at the airport Assist reception in performing check-in and check-out procedures during peak periods Pay attention to guests' birthdays, honeymoons, anniversaries, etc. to pay special attention when preparing for set-up Actively contact guests to inquire and record their feedbacks during their stay and report back to manager

FRONT OFFICE SUPERVISOR tại IBIS SAIGON SOUTH

3/2023 → 5/2024 (1 năm 2 tháng)

Hồ Chí Minh

Directly responsible for the day to day operation front desk whilst on duty. Proficient in Opera system Predict the forecast and arrange work and human resources accordingly based on SECC event. Ensure that all of the hotel’s guests are greeted, assisted with a level of service and welcome in warm way at all time. To use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff. To ensure that targets are met or exceeded, for example, up-selling, completed Guest satisfaction surveys, recruitment, etc. as outlined by management

RESERVATION AGENT tại IBIS SAIGON SOUTH

4/2022 → 4/2023 (1 năm )

Hồ Chí Minh

Responsible for taking reservations over the telephone, mail or internet and entering into the PMS timely and accurately, being able to explain hotel services and facilities in a positive manner. Be fully conversant with the facilities, services and special promotions offered by the hotel and to pass this information on to the guest whenever the possibility arises in order to maximize hotel sales Followed by reservations script in handling the Guest inquiry for Hotel room reservation or other inquiry Responsible for keeping accurate paper transactions, and recording of any specific requirement in terms of reservation requests, amenities Manage extranet and report revenue & commission. Handle call test (Resavision)

Nhân viên phục vụ tại Trung tâm Hội nghi tiệc cưới Adora

10/2019 → 8/2020 (10 tháng)

Gò Vấp - Hồ Chí Minh- Việt Nam

Set up tiệc cưới/hội nghị , phục vụ khách hàng, dọn dẹp cuối tiệc

Nhân viên phục vụ tại Nhà hàng Tokyo Deli - Công ty TNHH Tân Việt Nhật

12/2020 → 10/2021 (10 tháng)

Hồ Chí Minh - Việt Nam

Thành tích: Tăng bậc: Order taker => Service. Nhiệm vụ: Cashier phụ, hướng dẫn khách , order món , tư vấn và phục vụ khách.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Học bổng sinh viên giỏi

10/2021

( Đại học Tài Chính- Marketing)

Thông tin tham khảo

Nguyễn Thị Quỳnh Nga - Room Division Manager

IBIS SAIGON SOUTH

Nga.nguyen@accor.com - +84 (0) 903 850 045

Ngô Thị Cẩm Tiên - Quản lý nhà hàng

Nhà hàng Tokyo Deli

ngothicamtien199716@gmail.com - 0339272772

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg