Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Tài Chính Marketing
Quản trị khách sạn - Đại học
2019 → 2023
Tham gia nghiên cứu khoa học: Đề tài : "Du lịch phương tiện trao quyền cho phụ nữ: Triển vọng và Thách thức"- Nhóm trưởng HOẠT ĐỘNG NGOẠI KHÓA - Vầng trăng cổ tích (2020) Tình nguyện viên, tổ chức trung thu cho trẻ em tại Long An - Mùa hè xanh (2020) Tình nguyện viên - Xuân tình nguyện (2020) Tình nguyện viên
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Customer Service |
Kinh nghiệm làm việc
SALE EXECUTIVE tại NOVOTEL LIVING & IBIS SAIGON SOUTH
5/2024 → 8/2024 (3 tháng)
Hồ Chí Minh
Utilize various channels to gather customer information, forming a database of potential clients. (Based on SECC Exhibitor) Proactively reach out to potential customers identified through self-searching or the hotel's data system, introducing services and exclusive offers. Send service details via email for customer reference and promptly address inquiries received via email, call, zalo, etc Caring for both new and existing customers. Providing timely support and addressing customer requests and complaints promptly. Actively sharing promotional offers with existing customers to encourage repeat service usage. Generating regular work reports as needed. Actively participating in department meetings, providing guest feedback for effective problem-
GUEST RELATION OFFICER-TRAINEE tại VINPEARL LUXURY LANDMARK 81| VINGROUP
12/2021 → 3/2022 (2 tháng)
Hồ Chí Minh
Give a warm welcome to guests on arrival and register . Assist customer and ensure that their stays at hotel are comfortable and satisfactory. Handling guest feedback, provide direction and give suggestions. Pick up/drop off customer at the airport Assist reception in performing check-in and check-out procedures during peak periods Pay attention to guests' birthdays, honeymoons, anniversaries, etc. to pay special attention when preparing for set-up Actively contact guests to inquire and record their feedbacks during their stay and report back to manager
FRONT OFFICE SUPERVISOR tại IBIS SAIGON SOUTH
3/2023 → 5/2024 (1 năm 2 tháng)
Hồ Chí Minh
Directly responsible for the day to day operation front desk whilst on duty. Proficient in Opera system Predict the forecast and arrange work and human resources accordingly based on SECC event. Ensure that all of the hotel’s guests are greeted, assisted with a level of service and welcome in warm way at all time. To use your supervision skills effectively to encourage and motivate staff. To ensure that targets are met or exceeded, for example, up-selling, completed Guest satisfaction surveys, recruitment, etc. as outlined by management
RESERVATION AGENT tại IBIS SAIGON SOUTH
4/2022 → 4/2023 (1 năm )
Hồ Chí Minh
Responsible for taking reservations over the telephone, mail or internet and entering into the PMS timely and accurately, being able to explain hotel services and facilities in a positive manner. Be fully conversant with the facilities, services and special promotions offered by the hotel and to pass this information on to the guest whenever the possibility arises in order to maximize hotel sales Followed by reservations script in handling the Guest inquiry for Hotel room reservation or other inquiry Responsible for keeping accurate paper transactions, and recording of any specific requirement in terms of reservation requests, amenities Manage extranet and report revenue & commission. Handle call test (Resavision)
Nhân viên phục vụ tại Trung tâm Hội nghi tiệc cưới Adora
10/2019 → 8/2020 (10 tháng)
Gò Vấp - Hồ Chí Minh- Việt Nam
Set up tiệc cưới/hội nghị , phục vụ khách hàng, dọn dẹp cuối tiệc
Nhân viên phục vụ tại Nhà hàng Tokyo Deli - Công ty TNHH Tân Việt Nhật
12/2020 → 10/2021 (10 tháng)
Hồ Chí Minh - Việt Nam
Thành tích: Tăng bậc: Order taker => Service. Nhiệm vụ: Cashier phụ, hướng dẫn khách , order món , tư vấn và phục vụ khách.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Học bổng sinh viên giỏi
10/2021
( Đại học Tài Chính- Marketing)
Thông tin tham khảo
Nguyễn Thị Quỳnh Nga - Room Division Manager
IBIS SAIGON SOUTH
Nga.nguyen@accor.com - +84 (0) 903 850 045
Ngô Thị Cẩm Tiên - Quản lý nhà hàng
Nhà hàng Tokyo Deli
ngothicamtien199716@gmail.com - 0339272772