Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tạ Thảo Nguyên

Tạ Thảo Nguyên

Hồ sơ 5 sao vàng 711 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 24/09/1997, 27 tuổi

Hà Nội

Cập nhật: 12/08/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 2 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Hà Nội
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị

Giới thiệu bản thân

I am a Reservation Agent with over 2 year of career experience.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Công Nghiệp Hà Nội

Quản Trị Kinh Doanh Du Lịch và Khách Sạn - Đại học

2015 → 2019

- Tourism Operations - Hospitality Management - Event Organizer - English for Tourism and Hospitality - Tourism Marketing - International Payments in Travel

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Đàm phán, thương lượng
Hệ thống hoá thông tin
Nắm bắt, xử lý yêu cầu khách hàng

Kinh nghiệm làm việc

Reservation Agent tại Novotel Hanoi Thai Ha

6/2023 → Hiện tại

Hà Nội

Manage FIT & GIT reservations from hotel distributions: Brand.com, OTA, GDS, Direct,... via phone, email, OTA extranet to ensure that all room bookings are performed as per the brand standards. Check arrival lists, special filling arrangements, meal plan codes follow-up report and update correct input of origin, rates and special arrangement, VIP etc daily to ensure that all reservations are recorded and other departments are involved & informed about the same. Follow-up "no-show" list and group wash-down daily, then report to Reservation Manager and Revenue Manage to ensure maximization of room sales and revenue for the hotel. Export and check daily pickup report, monthly distribution channels commission to make sure that all data is correct and transfer to related department. Train new team member/trainee to make sure a high level of product knowledge and the house policies are followed at all times. Perform all other tasks as requested by management. Confident with Microsoft Office, Opera, RESAWEB, Dataweb, Hotel Distribution, Hotel Description, OTA extranet, HotelLink,....

Reservation Agent tại The Secret Côn Đảo

3/2022 → 4/2023 (1 năm 1 tháng)

Hồ Chí Minh

Working at a representative office at HCM City. Handling GIT bookings, FIT bookings from several sources such as booking engine on the hotel's website, incoming phone call, email, wholesale, social networking... and VIP bookings from owner. Checking daily expected arrivals, highlighting the special request from the guest to prepare the best service in order to welcome the guest on the next day. Cooperating with other departments such as FO, FB, Sales, Marcom .... to solve the problem as SOP. Introducing the hotel products and travel options to the guest: accommodations, transportation, tourist attraction. Recording and reporting the issue to the Reservation Manager/Revenue Manager to seek for the best advice. Handling OTA bookings: Update PMS, follow the due time to settle payment, check monthly commission report. Recording the feedback from the guest about the existing room package, promotion, festive package and report to the manager. Therefore the higher level management can adjust/modify the detail to meet the guest's expectation and also optimize room capacity and effectiveness of advertising campaigns.

Customer Service tại Technology Trade and Tourism Development JSC

1/2021 → 3/2022 (1 năm 1 tháng)

Hà Nội

- Assisting and advising customers who may be choosing from a variety of travel options. - Helping plan travel itineraries by suggesting local tourist attractions and places of interest. - Processing payments and sending confirmation details to customers. - Answering any questions customers might have about the reservation process. - Providing support to customers who may need to amend or cancel a reservation via hotline, email, chat portal and update the reservation - Creating daily reports about revenue, customer satisfaction, SLA index,... to improve service quality

Mong muốn về công việc

- I looking for a working place where I can utilize my experience, and to maximize my growth potential. - My goal is Revenue Manager/Assistant Revenue Manager or Revenue Analyst for a global hospitality group which have several properties.

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg