Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Trần Võ Quế Giang

Trần Võ Quế Giang

Hồ sơ 5 sao vàng 35 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 07/07/2001, 23 tuổi

23 đường 30 kdc Phong Phú huyện Bình Chánh, tphcm

Cập nhật: 10/10/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Nhân viên học việc
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC, Kiên Giang
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
N/A
Công việc mong muốn
Tiền sảnh, Thực tập sinh

Giới thiệu bản thân

A little bit about me, I am a fresh graduate student majoring in special event management at George Brown College. I enjoy working with people, being a supportive team member, out-going, highly adaptive and willing to learn new things. I am currently interested in gaining hands-on experience in my field and looking for places and opportunities that can enhance and enrich my skills. As well as places that I can apply the knowledge that I gained from college into real life .

Trình độ học vấn chuyên môn

George Brown College

Tổ chức sự kiện - Cao đẳng

2019 → 2021

Special Event Management Diploma George Brown College, Toronto, ON September 2019 to 2021 ● Relevant Classes Include: o Hospitality accounting o Introduction to event marketing o Introduction to event catering o Introduction to Planning and Delivery of Special Events.

Kĩ năng

Kinh nghiệm làm việc

Telephone Interviewer tại Addison research

10/2020 → 3/2021 (4 tháng)

Canada

● Conduct computer-based interviews with a high degree of accuracy, efficiency, integrity and error-free manner. ● Conducting telephone interviews with people from different ethnic, religious groups. ● Presenting courtesy and professionalism to all respondents. ● Maintain confidentiality in accordance with company policies. ● Storing and filing data on the the Office suite (word, excel, etc) ● Calling clients and asking them questions following the format of the company. ● Note-taking and brainstorming quickly the response of the client to fill the survey form.

Thu ngân tại Kensington Bakery

1/2019 → 5/2021 (2 năm 3 tháng)

Canada

● Completing opening and closing procedures, including cash control and settlement of guest charges ● Improving customer retention rates and growing revenue for the bakery up to 50% ● Ensuring serving station is well-stocked at all times ● Interacting and responding to guest in a timely, friendly and efficient manner ● Managed profit and expenses from daily operations ● Keeping a clean work environment ● Be incredibly friendly, smile and radiate a positive and accommodating attitude while interacting with customers ● Communicated with coworkers and managers to minimize errors in the operation.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg