Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học Viện Hàng Không Việt Nam
Tourism Management - Đại học
2017 → 2021
Certificate of Merit - Active member of Vaa Music Club. I used to be a Leader of Dance team, a member of Vaa Music Club's Council. Through those times, I found myself as a good team-player and have an abitily to lead the team run well. I planning the practice schedules, guiding the team, conceptualizing, orperating Music Club's events. I also supportes Media Team managing Club' social media fanpage and content.
Kĩ năng
English | |
Customer Service | |
Sloving Problem |
Kinh nghiệm làm việc
Front Officer Internship tại Khách sạn The Myst Đồng Khởi
2/2021 → 5/2021 (2 tháng)
Hồ Chí Minh
- Greeting and welcoming guest at the lobby. - Escort guests to their rooms and taking care of guests in their sojourn. - Supporting Guest Relation Department in writing cards, setting up the room for V.I.P and loyal guests. - Updating guests information on the system. - Sorting and managing guests's records, registration forms and bills.
Cashier tại Ten Ren (Trà Cà Phê VN Company)
3/2018 → 8/2019 (1 năm 5 tháng)
Hồ Chí Minh
- Taking order and introducing products information. - Manage bills, balancing cash drawer at the end of each shift. - Support baristars and waiters/waitresses.