Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Kinh doanh & tiếp thị
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngoại Ngữ và Tin Học TP HCM
Quản trị dịch vụ Du lịch và lữ hành - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Good Communication | |
Work independently | |
Creative | |
Solve Problem | |
Logical thinking | |
Microsoft Office (Work, Excel) | |
English (B2) |
Kinh nghiệm làm việc
Sales Executive tại Chudu24
11/2021 → 6/2022 (7 tháng)
60 Nguyễn Đình Chiểu, P Đa Kao, Q1, TP HCM
- Make calls to customers through available orders on the system. - Confirm guest information, contact the hotel to ensure availability of TA rooms and prices. - Close orders and guide guests to pay, work with accountants to ensure on-time payment for the hotel, work with product team when problems arise about prices, services and contracts . - Take care of new customers and maintain close relationship with old customers. - Ensure monthly KPI sales.
Nhân viên kinh doanh tại Saco Travel
2/2020 → 6/2021 (1 năm 4 tháng)
54 Đặng Minh Trứ P10 Tân Bình TP HCM
- Planning, designing trips, building sightseeing schedules, arranging specific times, places to visit for each day, hotels, means of transportation. - Work with hotel suppliers to get the best price, ensure price, service quality, room availability. - Track the performance of the tour and handle arising problems related to the tour and services during the tour.
Receptionist - Sales - Marketing tại Bonita Hotel
2/2019 → 12/2019 (9 tháng)
570 Trần Hưng Đạo P2 Q5 TPHCM
- Check in/out according to the hotel's procedures. - Introduce and advise on selling rooms and services to guests. - Make sure the lobby and reception desk are always neat and clean. - Always associate the support with the room-making and protection department during the working process. - Solve situations when there is a problem with customers, services, rooms. - Write marketing content, manage hotel's social media channels such as facebook, instagram, tiktok, zalo... - Ideation, content creation, video recording, marketing strategy planning, campaign building with KOL, advertising program proposals, seeding on FB groups and association with the agency team. - Respond to guest messages on the hotel's social networking platforms such as Fb, Instagram, zalo, OTA channels. Answer customer inquiries on OTA channels, ensure images and prices on the web. - Negotiate prices with guests and close sales for guests booking hotel rooms by phone.