443 Lượt xem
I have developed many skills in many roles in my working adventure, enhancing the performance, giving the best experience to customer. The experience from satisfying guest needs as a Guest Service Agent and the managing and negotiating experience as a Front Office Supervisor and Event Organizer have gave me a specific point of view about Customer Satisfaction and Team Managing
- 2018-2019: Phó team kỹ thuật Ban truyền thông trường - 2018: Thành viên tham gia sự kiện Japan Expo Vietnam - 2020-2021: Tham gia cuộc thi DJ Mix Us Happy Vietnam - 5/2021: Biểu diễn DJ tại chương trình Walk for green Dalat
- Assit FOM to ensuring the Front Desk operation - Cordinatie with Departments to solve customer’s complaints quickly - Preparing for VIP/group arrivals - Regularly update new infomations and policy of the hotel for the team including training
- Manage every process of an event - Negotiating to maximizing profits - Create Master Plan & Media Plan - Moderating staffs
- Perform Receptionist duties - Providing excelling service for customers - Preparing for VIP arrivals - Audit balances, correcting false - Preparing Night reports
Được học hỏi các kiến thức về Lễ tân, cũng như các cách thức chào đón khách, các thủ tục cần làm khi làm check-in và check-out cho khách, cách xử lý các tình huống phát sinh ở bộ phận
Tham gia giảng dạy các lớp Mỹ thuật tại công ty và dạy các lớp ngoại khóa về Mỹ thuật tại các cơ sở của Trường Quốc tế Việt Úc VAS