Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Nguyễn Thị Thanh Nhi

Nguyễn Thị Thanh Nhi

Hồ sơ 5 sao bạc 414 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 10/11/1991, 33 tuổi

K44/14 Trần Phú, P.Hải Châu 1, Q.Hải Châu, Tp.Đà nẵng

Cập nhật: 27/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 3 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

More than 5 years of experience as an admin assistant with excellent organizational skills and professional working performance (receiving Karcher Viet Nam's dedication awards and Outstanding Performance Employee from 2015 to 2020), looking forward to advancing my career as an office

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại học Bách Khoa Đà nẵng

Công Nghệ Sinh Học - Đại học

2009 → 2014

Tốt nghiệp chính quy Bằng Kĩ Sư tại Đại học Bách Khoa Đà nẵng - Chuyên ngành Công nghệ sinh học vào năm 2014. Trong quá trình học tập đã tham gia nhiều dự án nghiên cứu Gene và Di truyền tại Bệnh viện C Đà nẵng

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Time Management
Organization Skills
Customer Orientation
Communication Skills

Kinh nghiệm làm việc

Purchasing Supervisor tại Khu Du Lịch Suối khoáng nóng thần tài Đà nẵng

11/2021 → Hiện tại

Đà nẵng

- Obtain competitive quotations for hotel requirements and ensure that the best product is sourced and purchased. - Calls for quotations for any items costing more than a certain amount (As company policy) and inquire into prices from various suppliers. - Establish contracts to ensure reduced pricing for all operating areas of the hotel. - Ensures that all authorised or approved purchase orders are sent to their respective suppliers/vendors for delivery purposes on a daily basis. - Obtains written approval for established Minimum / Maximum stock levels by the financial controller and general manager. - Verifies that all documentation and proper quotations are maintained and filed according to Policy and Procedure requirements. -Approves all storeroom re-order requests, verifying quantities within the established Min/Max stock levels.

Spa Receptionist tại Fusion Suites Danang Beach Hotel

12/2014 → 9/2021 (6 năm 9 tháng)

Đà nẵng

- Making booking plan. - Answering phone calls - Translating for Spa manager - Assisting Spa manager in running Spa - Editing and translating documents for treatment training. - Building Standard Operation Procedure.

Sales Admin Cum Office Assistant tại CÔNG TY TNHH MTV KARCHER

2/2015 → 9/2021 (6 năm 7 tháng)

ĐÀ NẴNG

- Providing existing customers with the best customer care and service. - Maintaining and developing relationships with existing customers in person and via telephone calls and emails; - Responding to all inquiries effectively and timely; - Consulting customers on price, costs, delivery terms, application and specifications with buyers and managers; - Calling to arrange meetings with potential customers to prospect for new business; - Acting as a contact between a company and its existing and potential markets; - Negotiating agreements and contracts to close sales; - Representing the company at trade exhibitions, events and demonstrations; - Gathering market and customer information; - Capturing and reporting market trends and competitor’s movements; - Performing paper works for sale-related documents such as price offers, bidding dossiers, and other papers; - Recording sales and order information and sending copies to the sales office, entering figures into a computer system; - Reviewing your own sales performance, aiming to meet or exceed targets; - Gaining a clear understanding of customers' businesses and requirements; - Assist Sales Manager in paperwork

Mong muốn về công việc

Having Fully Employee Benefits (Social Insurance, Medical Insurance...) Having a reasonable salary Having a clearly 3-6 months job orientation for promotion

Giải thưởng

Model Employee 2018

12/2018

The Model Employee for highly responsibility spirit and working performance in 2018

Good Performance in 2017

12/2017

The The Good Performance I received for the outstanding performance in 2017

Good Performance in 2019

12/2019

The Good Performance I received for the outstanding performance in 2019

Karcher Dedication Award 2020

9/2021

Receiving Karcher Dedication Award of 2020 for my contribution in SNOP of Da nang branch and my achievement in working with customer centric strategy The award giving by Karcher Vietnam with the General Manager signing on.

Thông tin tham khảo

ĐẶNG ÁNH MINH - Trường Phòng Nhân Sự

CÔNG TY TNHH MTV KARCHER

minh.dang@vn.karcher.com - +84-28-381-000-55 #132

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg