Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 1 | 22:25 25/07/2021 |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
Kiên Giang
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
FPT University
Hotel Management - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử | |
Thuyết phục | |
Teamwork | |
Tôi có khả năng về Tiếng Anh, có thể đọc hiểu và giao tiếp tương đối tốt, thành thạo Excel, Word, Power Point, Access | |
Chăm Sóc khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Cashier tại Jump Arena Trampoline Park
2/2018 → 6/2021 (3 năm 4 tháng)
Cần Thơ
Main responsibilities: - Consulted and sold tickets to Vietnamese and Foreigners. - In charge of providing customer service related to ticket exchange, issuing receipts, making refunds, the redemption of coupons. - Received and resolve customer complaints. - Maintained cleanliness at the checkout area. - Stored reports of transactions. - Managed inventory. Recognition and Gains: - Time management, interpersonal communication, telephone etiquette, attention details. - Be assessed positively by the manager: active, extremely adaptable, honest. - Improve English Communication Skills.
Trainee tại Sol by Melia
9/2020 → 1/2021 (4 tháng)
Phú Quốc
Main responsibilities: - Welcome guests to the restaurant and advise products for Vietnamese and foreign customers at the restaurant. - Check the satisfaction of diners with their meals. - Restaurant cleaning support. - Take care of customers during meals and assist customers when needed. Recognition and Gains: - Be evaluated by superiors in extremely practical training. - Absolute score from practice place. - Improve and perfect soft skills: communication, negotiation, problem-solving. - Improve English communication skills.
Customer Service tại Nhà hàng lẩu bò Sài Gòn ( RedWok Company)
3/2019 → 5/2021 (2 năm 2 tháng)
Cần Thơ
Main responsibilities: - Arranged and provided food and beverages service to Vietnamese and Foreign customers at the restaurant. - Conducted customer service in order to increase customers' satisfaction. - Managed and organized the restaurant's cleanliness and atmosphere. - Implemented daily sales reports. Recognition and Gains: - Received "The Excellent Staff Of The Month Award" 2 times in April and May 2019. - Be assessed positively by supervisor: honest, active, enthusiastic, hard work, friendly. - Able to provide good customer service skills including explaining, consulting, and resolving customers' complaints effectively. - Developed teamwork skills, able to work effectively in 6-10 members groups to create good working performance. - Improved English Communication Skills.
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Monthly Excellent Staff - Beef Hotpot Restaurant
4/2019
Received many good reviews from customers, and up-sale during the working process
Thông tin tham khảo
Nguyễn Mai Uyên - Lecture
FPT University
uyennm2@fpt.edu.vn - 0359994113
Huỳnh Thanh Kiều - Supervisor
Jump Arena Trampoline Park
huynhthanhkieu98@gmail.com - 0342508456
Nguyễn Đặng Hoàng Oanh - Supervisor
Sol by Melia Phú Quốc
hoanganhnguyen1004@gmail.com - 0792051235
Trần Thị Thanh Ngân - Supervisor
Nhà hàng lẩu bò Sài Gòn ( RedWok Company)
tranthithanhngan315387@gmail.com - 0706315387
Phạm Thị Diễm Hương - Restaurant Management
Nhà hàng lẩu bò Sài Gòn ( RedWok Company)
diemhuonglm39@gmail.com - 0346944448