Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Tran Thi Nguyet

Tran Thi Nguyet

Hồ sơ 5 sao 69 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 14/07/1986, 38 tuổi

No 5 Alley 196/1 Nguyen Son Street, Long Bien District, Hanoi, Vietnam

Cập nhật: 23/07/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Hanoi Open University

Bussiness Management - Đại học

2004 → 2008

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Quản lí thời gian
Quản lý
Training and Development
Tổ chức công việc

Kinh nghiệm làm việc

DUTY MANAGER tại INTERCONTINENTAL HANOI LANDMARK 72

10/2017 → 11/2018 (1 năm 1 tháng)

Hà Nội

- Assist and report directly to FOM on all pertinent matters affecting guest service and hotel operation. - Be conversant with hotel Risk Management policies & procedures to include guest/employee safety, protection of hotel’s property & all relevant legislated requirement. - Ensures VIPs and priority club guests receive special attention. Assist Guest Relations in greeting, grooming and sending-off VIP guests. - Monitors appropriate standards of conduct, uniform, hygiene, and appearance of staff. - Checks billing instructions and monitors guest credit & Provides input for Front Office meetings.

ASSISTANT FRONT OFFICE MANAGER tại PULLMAN HANOI HOTEL

10/2019 → 6/2020 (8 tháng)

Hà Nội

- Reporting directly to Front Office Manager and is responsible for assist the Senior Manager in the overall day to day operations of the Pullman Hanoi. Ensure the proper work of operations in the FO sections: Front Desk, Group Coordinator, Operator & Business Center, Guest Relations, Concierge. - Responsible to ensure that all Financial and Audit Procedures are respected. Check & sign all nighttime reports as established in the audit procedures and report any irregularity to Front Office Manager. - Maintain highest standards and quality of services in Front Office operation to meet and exceed budgeted revenue targets and guest’s expectation/VOG target. - Ensure the full motivation of the team & create a nice atmosphere of work. Encourage a good interactivity with all FO staffs, give appropriate answers and solutions to staff’s questions and problems in line with Policies and Procedures. - Loyalty Program Champion – ALL Loyalty Champion and Departmental Trainer. +> Responsible to plan loyalty training for all hotel staffs and ensure staffs are well trained on loyalty platform & being aware of ALL Loyalty Programs, its campaigns/offers and partnership. +> Ensure the respect of procedures related to ALL programs and staffs have the right service attitude towards the members. +> Organize monthly and quarterly review with General Manager and Departmental Heads to share results, initiatives, challenges, issues.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg