Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Khá)
3 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Hanoi Open University Hanoi
Finance – Banking - Đại học
2009 → 2013
Kĩ năng
Quản lý | |
Quản lí thời gian | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng | |
Training and Development | |
Tổ chức công việc |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Manager tại Hotel Le Carnot
5/2019 → 11/2020 (1 năm 6 tháng)
Hà Nội
• Provides guest service as well as supervisor, direction, leadership, planning, coaching, serving, training and participating in all areas in accordance with the objectives, performance and quality standards established by the management and company. • Being responsible for all work related Front Office . • Ensuring the employees grooming and appearance are according to the hotel and department required. • Ensuring that the guests are all welcoming and happy during the time they stay. • Ensuring that all employees have a complete understanding of and adhere to the hotel’s employee rules and regulations. • Maintaining excellent communications within the department and amongst the other departments. • Performing other duties that may be assigned by the immediate supervisor or the management.
Internship tại Benit. company
12/2020 → 3/2021 (2 tháng)
Hà Nội
• Design + SEO website with freelancer team, work with opening source code • First time interact with html, css. • Know how to use basic Adobe Photoshop. • Website: thietbiytebachmai.vn