Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Pham Duy Quyết

Pham Duy Quyết

Hồ sơ 5 sao 645 Lượt xem hồ sơ

Nam, 17/01/1992, 32 tuổi

Tây Hồ, Hà Nội

Cập nhật: 07/03/2024

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 10 đến 20 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
30 - 40 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Toàn Quốc
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Over 10 years of professional experience in Front Office as Supervisor then Manager. Well organized and skilled at handling sensitive situations. Keen to support and highly proficient with computer. Looking for opportunities to contribute and thrive

Trình độ học vấn chuyên môn

Banking Academy of Vietnam

Banking and Finance - Đại học

2010 → 2014

Kĩ năng

Giao tiếp
Lắng nghe và xử lý tình huống
Teamwork
Giải quyết phàn nàn
Training
Leadership Skill

Kinh nghiệm làm việc

Front Office Manager tại Legacy Yên Tử - MGallery

8/2023 → Hiện tại

Uông Bí

The Front Office Manager at Legacy Yen Tu plays a pivotal role in ensuring the smooth operation of the hotel's front desk and guest services. Responsible for managing a team of front desk agents, the Front Office Manager oversees check-in and check-out procedures, ensures accurate billing, and handles guest inquiries and special requests with professionalism and efficiency. Collaboration with other hotel departments is another key aspect of the Front Office Manager's role. They work closely with housekeeping, maintenance, and other teams to coordinate room assignments, resolve maintenance issues, and ensure that guests receive seamless service throughout their stay. Overall, the Front Office Manager at Legacy Yen Tu plays a vital role in maintaining the hotel's reputation for excellence in guest service and hospitality. They embody the values of professionalism, attentiveness, and dedication to creating memorable experiences for every guest.

Night Manager tại JW Marriott Hanoi

1/2022 → 8/2023 (1 năm 7 tháng)

Ha Noi

A Night Manager at a hotel is responsible for ensuring the successful operation of the hotel during the evening and night hours, including the safety and security of staff and guests. This position is typically filled by someone who is energetic, organized, and present a professional demeanor. A Night Manager is expected to maintain a pleasant guest experience while ensuring an efficient and smooth operation. This entails checking guests in and out, resolving customer complaints and inquiries, conducting room inspections, responding to emergency situations, and providing a secure environment. Additionally, a Night Manager must be comfortable working independently and must possess excellent customer service and communication skills.

Guest Relation Supervisor tại M Gallery Hotel de L Opera Hanoi

7/2014 → 7/2017 (3 năm )

Hà Nội

Duty Manager tại JW Marriott Hanoi Hotel

7/2017 → 1/2022 (4 năm 6 tháng)

Hà Nội

• Managing staff discipline and training. • Monitoring staff, and taking corrective action where necessary to resolve customer/client queries. • Communicating standards of operational excellence to ensure the smooth running of the area whilst on shift. • Day-to-day administration of rotas including sickness and leave cover. • Implementing the company policies & procedures as well as adhering to health and safety legislation. • Ensuring, through effective leadership and an efficient and profitable operation. • Ensuring the Health & Safety of all staff, customers and visitors. • Guaranteeing the effective implementation of the company’s health and safety policy. • Contributing fully to team working, responding positively to colleagues and managing all reasonable work instructions promptly.

Mong muốn về công việc

- Good working environment - Give the opportunities to learning and developing

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Le Quynh Huong - Front Office Manager

Khach san JW Marriott Ha Noi

huong.le@marriott.com

Dang Tu - Director of Rooms

JW Marriott Hanoi

Tu.Dang@marriott.com

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg