Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
UNIVERSITY OF FINANCE & MARKETING
HOSPITALITY MANAGEMENT - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Nhanh nhẹn, vui vẻ, hòa đồng |
Kinh nghiệm làm việc
ROOM SERVICE ATTENDANT tại SHERATON SAIGON HOTEL & TOWERS
4/2019 → 12/2019 (7 tháng)
HCMC
Serve food and drinks to hotel guests in - room accurately and efficently. Responsible for any guests' special needs about food and drinks in rooms. Duties included preparation of trays, hot delivery of food, fullfiliing any special guest requests. Listen to guests' feedback and spreadhead a campaign to improve certain menu items. Able to effectively anticipate customer needs.