Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Khá), Tiếng Pháp (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Swiss Hotel Management School
Swiss Diploma and Higher Diploma - Đại học
2018 → 2021
University of Derby
Arts(Honours) in International Hotel Management awarded - Khác
2021 → 2021
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
PMS Opera | |
Eyes for detail | |
Giao tiếp | |
Teamwork | |
Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
F&B service attendee tại Regent Taipei
2/2019 → 6/2019 (4 tháng)
Taiwan
- Learning the service flow and how to serve guests in a Teppanyaki fine dining restaurant. - Setting up mise-en-place before opening time as well as cleaning and preparing for the next day. - Gaining experiences on pairing wine, tea with food and knowledge about Teppanyaki cusine.
Guest Relation tại The Ritz-Carlton Osaka
2/2020 → 4/2020 (2 tháng)
Japan
- Greetings and escort VIP guests to rooms. - Taking care of VIP guests' requests and demands. - Preparing in-room amenities for guests' special events such as Wedding anniversary or Birthday. - Inputing VIP guests' confidential information onto Opera system. - Supporting colleagues in the lobby (Front Office, Bell, Doorman, Concierge).