Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Hà Nội
Tiếng Anh (Trung bình)
25 - 99
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
ĐH Thương Mại
Quản trị doanh nghiệp khách sạn du lịch - Đại học
2009 → 2013
Tôta nghiệp ĐH và Thực tập ngành khách sạn trong 3 tháng.
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Guest service agent tại JW Marriott Hanoi Hotel
5/2013 → 8/2015 (2 năm 3 tháng)
Hà Nội
- Taking care of customers who stay in the hotel or calling from outside - Remain one-stop-shop service - Ensure information to be influently, timely, sufficiently delivered to correct departments"
Regulation and Certification executive staff tại YAMAHA motor Vietnam
1/2016 → 7/2020 (4 năm 5 tháng)
Hà Nội
- Study and research VN and international regulations. Follow up Gov. movements on changing, revising… regulation in order to have proposal timely and sufficiently - Take part in meeting with VAMM, Gov. authorities related to motorcycles industry activities - Processing Certification TAP for imported model,extension model - Making report, presentation and other common job in Div.(ISO, Destroy, 5S...)