Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
1.000 - 4.999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Học viện Hàng Không Việt Nam
Quản trị kinh doanh - Đại học
2010 → 2014
Tốt nghiệp Đại học loại khá, tích cực tham gia các hoạt động của trường, là thành viên Đội công tác xã hội, yêu thích môi trường làm việc năng động
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Chăm Sóc khách hàng | |
Teamwork | |
Hard working |
Kinh nghiệm làm việc
Ticketing staff tại Cathay Pacific Airways
10/2014 → 4/2016 (1 năm 6 tháng)
Ho Chi Minh city
- Sell tickets for Foreigners and Vietnamese at the Office - Make reports of sales every day. Achievements and skills gained: - Be assessed positively by the office boss: active, extremely - Observe, learn and catch customers’ satisfaction well. - Improve English Communication Skill
Senior Receptionist tại Weddingbook
12/2020 → 6/2021 (6 tháng)
Hồ Chí Minh
Greet and assist visitors in finding their way around theshowroom.● Helping maintain workplace security by issuing, checking, andcollecting badges as necessary and maintaining visitor logs. ● Assisting with a variety of administrative tasks including copying,taking notes, and making reports. ● Answering phones in a professional manner, and routing calls asnecessary.● Assisting colleagues with administrative tasks. ● Performing administrative duties ● Providing office supplies (Stationery & kitchen supplies) for staffand maintain adequate stocks ● Joining daily and weekly meetings with whole departments
Tiếp viên hàng không tại Eva Air
6/2021 → 6/2021 ()
Taiwan
- Ensure the safety to all passengers and assist them specially during emergency situations - Serving food and beverage for passengers with a standard process in food safety and the best customer service - Handling all passengers complaints and problems during flight