Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
100 - 499
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Ho Chi Minh University of Technology ( Hutech)
Hotel Managerment - Cao đẳng
2009 → 2012
Kĩ năng
nghiệp vụ bàn | |
Teamwork | |
Kỹ năng giao tiếp ứng xử, làm việc nhóm, tư duy xử lí tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
WAITRESS tại PINK PEAR ( JW MARRIOTT PHU QUOC EMERALD BAY RESORT)
4/2018 → 12/2018 (7 tháng)
Phú Quốc
Serve food and beverage follow standard Fine dinning style Take care of customer satisfaction. Handling back of house, make sure hygiene working area Make sure all reparation is good standard, good quality. Support another outlet: bar , buffet, wedding event, company dinner Incharge fruit and beverage order, invertory alcohol a days Make cocktail , juice, coffee and taking care hygiene bar station. Skill gained: Good training from Marriott about: Service, Wine and Spirit Good training from French Cusine Chef : Style of cooking, food (cheese, truffle, caviar), wine pairing, fine dining style...
CASHER, BARTENDER, WAITRESS tại JASPAS WINE & GRILL
1/2019 → 2/2021 (2 năm 1 tháng)
HCMC
Main Responsibilities: Service- bar-cashier -supervisor Take order and server food and beverage, follow with 36 step of Service Procedure Take care of customer satisfaction Take care of hygiene working area. Bartender: Follow Recipe to make: Juice, Smothies, Coffee, Cocktail Make sure all ingredients is good quality and enough for serving time Take care of hygiene bar station Inventory (wine, spirit, beers, soft drink..) and Incharge fruit and alcohol ordering. Cashier: Follow cashier procedure Receive booking and provide infomation for customers Take Delivery food and beverage order, make sure food is good quality and enough quantity to delivery. Run report close shift and send to the office. Reparation for next shift Supervisor: Make sure customer satisfaction when they join Restaurant (good food, good ambiant, good music,...) Lead team follow service procedure, Check inventory bar, kitchen, control cost and order. Hadling compaint Help Manager with Restaurant paperwork (Hygiene, Environment, Fire Fighting and Prevention)