Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

ĐINH THỊ TÚ NHI

ĐINH THỊ TÚ NHI

Hồ sơ 5 sao vàng 39 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 12/05/1993, 31 tuổi

115/52 Lê Văn Sỹ Phường 13 Quận Phú Nhuận

Cập nhật: 27/05/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
3 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Ngoại Thương

Kinh tế đối ngoại - Đại học

2012 → 2017

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Receptionist tại HOTEL J-ESPACE 1

12/2019 → 1/2021 (1 năm 1 tháng)

HCMC

- Ensure compliance with hotel policies, standards and procedures. - Read logbook to perform content of work. - Log in and update the information of guests to the system correctly. - Take care of the lobby area, working area, equipment to ensure tidiness and cleanliness. - Perform procedures for changing rooms for guests according to the process. - Handling situations outside guests visiting guests staying. - Information for the relevant department on the situation of the guests, the promotion guests are enjoying to coordinate to serve guests. - Observe the lobby area to promptly detect suspicious events, notify the security coordinator to monitor.

Lễ tân tại Luân Vũ Hotel

5/2014 → 8/2019 (5 năm 3 tháng)

Hồ Chí Minh

- Expect and react promptly to guests’ requirements and inquires, actively listen and resolveguests’ complaints, issues, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level ofcustomer satisfaction and quality service. - Ensure Outstanding customer care at all times. - Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanor at all times. - Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotelreservations. - Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest's preferences and specialrequests. - Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility forpersonal bank as specified by hotel bank agreement policy - Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg