Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
3 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngoại Thương
Kinh tế đối ngoại - Đại học
2012 → 2017
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Receptionist tại HOTEL J-ESPACE 1
12/2019 → 1/2021 (1 năm 1 tháng)
HCMC
- Ensure compliance with hotel policies, standards and procedures. - Read logbook to perform content of work. - Log in and update the information of guests to the system correctly. - Take care of the lobby area, working area, equipment to ensure tidiness and cleanliness. - Perform procedures for changing rooms for guests according to the process. - Handling situations outside guests visiting guests staying. - Information for the relevant department on the situation of the guests, the promotion guests are enjoying to coordinate to serve guests. - Observe the lobby area to promptly detect suspicious events, notify the security coordinator to monitor.
Lễ tân tại Luân Vũ Hotel
5/2014 → 8/2019 (5 năm 3 tháng)
Hồ Chí Minh
- Expect and react promptly to guests’ requirements and inquires, actively listen and resolveguests’ complaints, issues, problems in a quick, efficient manner to maintain a high level ofcustomer satisfaction and quality service. - Ensure Outstanding customer care at all times. - Maintains a friendly, cheerful and courteous demeanor at all times. - Courteously and accurately answers inquiries from potential guests and accepts hotelreservations. - Allocate rooms to expected arrivals after checking the guest's preferences and specialrequests. - Controls cash transactions at the front desk and maintains complete responsibility forpersonal bank as specified by hotel bank agreement policy - Build strong relationships and liaise with all other department's especially housekeeping