Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Louis Ly Hai Son

Louis Ly Hai Son

Hồ sơ 5 sao 48 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 17/07/1996, 28 tuổi

20/15 Kỳ Đồng P.9 Q.3 TP.HCM

Cập nhật: 19/05/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
100 - 499

Giới thiệu bản thân

I believe the highest level of guest’s experience must start from the heart. In the world of so-called luxurious hotels, The personalization is what brings the service to a different standard. The hospitality industry is all about the emotional connection between our guests and the team who truly care to look after other people. With over 6 years in the service industry, I was lucky enough to become part of such dedicated team in many different operations. Even now, I still find my heart filled with the eager to improve the way of deliver the “wow” factor into every little thing which defines the “Exceptional experience”.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Văn Lang

Quản trị khách sạn - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

Quản lý
upselling
Giải quyết phàn nàn
Training and Development

Kinh nghiệm làm việc

Property Executive Management tại RedDoorz Vietnam

11/2019 → 1/2020 (2 tháng)

Ho Chi Minh

- Training and Controlling Quality of Service of the assigned properties. - Improving all the Operation aspects of the assigned properties. - Going live new property. - Supporting during opening period. - Maintaining a sufficient cooperation between Reddoorz Sales Team, Operation Team and Properties.

Front Office Supervisor tại KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON

7/2019 → 11/2019 (4 tháng)

Ho Chi Minh

- Supervising all front office operations during assigned shift. - Handling guest's requests and complaints. - Training Opera PMS and necessary skills set. - Maintaining and improving outstanding customer service level of all Front Office team members.

Duty Manager tại Hotel Equatorial HCMC

8/2018 → Hiện tại

Ho Chi Minh

- Ensuring guests’ experience remain at the highest level of satisfaction - Transforming between Property Managing Systems (OPERA PMS & INFOR HMS) - Building department daily task list and SOPs. - Coaching Duty Manager and Supervisor team in order to continuously improve the service standard. - Deciding about measures to be taken in case of incidents at the hotel and coordinates with other department on follow ups.. - Managing department roster and review employee attendance sheets using Cadena. - Night auditing

Mong muốn về công việc

Looking for an environment that allows front office team to deliver the higher level of service and personal growth.

Giải thưởng

Grand Prix Award - Falcuty Hotel Simulation Week

3/2018

Leader of Grand Prize awarded team of Hotel Simulation Week at Van Lang University

Thông tin tham khảo

Huỳnh Quang Thứ - Assistant Front Office Manager

Hotel Equatorial HCMC

dutymanager@hcm.equatorial.com - 0938182400

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg