Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 4 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá), Tiếng Trung (Trung bình)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
DaLat University
Management of tourist services and travel - Đại học
2016 → 2020
Kĩ năng
Language: English and Chinese | |
Logical thinking and creative | |
Computer: Know how to use Word, Excel, PowerPoint... | |
Essential skills: Communication, teamwork, negotiation,presentation skill... | |
Smile PMS |
Kinh nghiệm làm việc
Interm F&B Attendant tại Vinpearl Luxury Nha Trang
6/2019 → 8/2019 (2 tháng)
Nha Trang, Việt Nam
+ Welcome guests, guide and serve guests to eat and drink. + Dealing with complains, special requests or problem fromguest. + Equip and set up buffet. +...
Intern F.O (Receptionist) tại New Wave Hotel Vung Tau
2/2020 → 5/2020 (2 tháng)
Vung Tau, Viet Nam
Achievements and skills gained: + Work with Smile PMS + Read logbook to perform content of work. + Welcome and greet guests + Make and confirm reservations for guests + Register and check guests in + Verify guest's payment method + Issue room keys and direct guests to their rooms compute all guest billings, accurately post charges to guest rooms + Listen and respond to guest queries and requests both in-person and by phone + Up - selling: Advice and encourage guest to upgrade theroom classConsuling, recommending guests to ues theservices of the holtel: restaurant, gym, spa... + Introduce services of associated partners: rent a car, book atour, buy tickets to visit. + Observe, learned and how to solve guest problem. + Check the room card and arrange the Taxi car for customersto come back to the room for hotel. + Inform housekeeping when rooms have been vacated and are ready for cleaning + Improve English, Chinese communication skill.