Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Thỏa thuận
Tây Ban Nha (Giỏi)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
UNIVERSITY OF SANTIAGO DE COMPOSTELA
HOSPITALITY BUSINESS MANAGEMENT - Đại học
2013 → 2017
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
OPERATIONS SUPERVISOR tại FUSION SUITES DA NANG BEACH HOTEL -
1/2018 → 3/2019 (1 năm 1 tháng)
Đà Nẵng
Guest Relations Acting Team Leader for FO and Zen Club Daily operations Reception, Housekeeping and Food & Beverage o Check In / Check Out o Guest Complaints Handling o Housekeeping Standards Room Check o Zen Club Breakfast Service Quality System Development for F&B Department o SOP, Policies and Standards Cost Control System for F&B Department o Menu Costing o Recipes and Manuals o Menu Design
CHIEF FUSIONISTA – GUEST EXPERIENCE MANAGER tại Fusion Resort Phu Quoc
4/2019 → 3/2020 (10 tháng)
Phú Quốc
Acting Assistant Front Office Manager and Manager on Duty Managing Fusionista team (Guest experience agents) o Elaborate rosters o Conduct interviews for candidates o Conduct daily briefing and weekly meetings in the team o Elaborate and execute trainings for team members Daily operations Reception and Housekeeping o Check In / Check Out VIP guest o Manage rooms inventory o Create Wow-moments for guests o Manage resort’s reputation in online channels o Guest Complaints Handling and recovery o Housekeeping & Engineering Standards Room Check Quality System Development for Front Office Department and Housekeeping o SOP, Checklists, Policies and Standards o Elaborate and implement Guests’ satisfaction Report o Weekly follow up to guest’s complaints with other departments Cost Control System for Front Office Department o Amenities Costing & Standards