Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
5 - 8 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
10 - 24
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Sai Gon University
English Department of Tourism & Business - Đại học
2016 → 2021
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Quản lý thời gian |
Kinh nghiệm làm việc
3D Renderer [Freelancer] tại Glamira INC
3/2016 → 6/2018 (2 năm 3 tháng)
HCMC
Using professional applications to render 3D files Retouching works based on customers' requests Following up the works have done Managing and guiding new employees
Assistant Store Manager & Customer Services Representative (International) tại ZAS Trading - Flower Corner
1/2020 → 7/2020 (5 tháng)
HCMC
Undertaking showroom and warehouse administration duties such as managing showroom budgets, updating financial records,... Preparing detailed reports on buying trends, customer requirements, and profits Processing and following up orders and customers' requests Coordinating and overseeing the planning, organizing, and delegating of work among staffs Ensuring customer satisfaction and providing professional customer support through various channels and at showroom Acknowledging and resolving customer complaints