Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Nhân viên
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Khá)
500 - 999
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại ngữ - Tin học TP HCM
Quản trị kinh doanh - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Time Management | |
Brand marketing |
Kinh nghiệm làm việc
CAMPAIGN PROJECT MANAGEMENT EXECUTIVE tại The Nielsen Company
1/2019 → 6/2020 (1 năm 5 tháng)
HCMC
Perform tasks of project manager, including but not limit to scheduling, managing scope, risk, quality and stakeholder. Enhance the end-to-end sales effectiveness projects and drive compliance to the best practices, documentation that supports clients to have effective sales and trade solutions. Focus on retailers auditing and store census (up to 10,000 stores nationwide). Solve issues related to the project by root cause analysis and data-driven approach. Monitor and control project to meet the timeline and satisfy the quality level.
COMMUNITY MARKETING EXECUTIVE tại BAEMIN Vietnam
8/2020 → 5/2021 (8 tháng)
HCMC
Neutralize rider conversations and sentiment on all rider community platforms, including but not limited to Facebook, Youtube, etc. Design and implement community/engagement campaigns as well as monitor community metrics. (member growth, sentiment, engagement, negativity) Sustain and improve operational excellence by involving in internal projects. Perform ad-hoc duties as assigned such as market research, service quality audit, etc.