Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Hàn (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
High School Hoang Le Kha
Trung học
2003 → 2006
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
TRAINER AND FLYER tại VIET THAI INTERNATION JOINT STOCK
6/2016 → 8/2020 (4 năm 2 tháng)
HCMC
ü Serving guests and creating guest experiences following HRC international standards ü Selling and up-selling F&B items to maximize the productivity ü Conduct inventory and manage costs of Server team. ü Barista and handling guests requests. ü Training to trainee the standard of Hard Rock Café. ü Working like a captain of shift. ü Give voucher or flyer and introduce promotions in the Restaurant
SUPERVISOR tại CAPELLA ENTERTAINMENT, VIGOR DINING CLUB
9/2020 → 4/2021 (7 tháng)
HCMC
ü Provides feedback to the employee and department managers on the employees’ performance of job responsibilities ü Work closely with the manager to identify and resolve performance issues/opportunities of the team members as they arise ü Supervises all hourly staff and Seasonal Supervisory staff, provides work direction, performance reviews, and coaching to teamBarista and handling guests requests. ü Maintains and inventories all product in preparation of inventory ordering ü Performs any duty requested by Management to ensure the effective and efficient dining operations. ü Committed to delivering high levels of customer service