Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Le Thi Bang Tam

Le Thi Bang Tam

Hồ sơ 5 sao bạc 44 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 25/12/1995, 28 tuổi

C14 Hẻm 92 Phan Huy Ích, phường 15, Tân Bình

Cập nhật: 22/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
8 - 12 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Kinh doanh & tiếp thị, Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

- Good at communicate in English. - Good at take care guest’s satisfaction - Flexible, quick learning and easily adapt to the job. - Responsible in doing the job. - Able to work under pressure environment, weekend and public holiday. - Team work and willing support colleagues. - Able to work in fast pace environment and handle heavy work load. - Reliability and punctually to be on the job - Ability to learn new concepts quickly - Possess good communication and interpersonal skills.

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Hutech

Quản trị Khách Sạn - Đại học

2014 → 2018

Kĩ năng

upselling
Tin học văn phòng
Sáng tạo
Giải quyết phàn nàn
Lắng nghe và xử lý tình huống

Kinh nghiệm làm việc

Guest Service Officer tại New World Saigon Hotel

3/2019 → / (5 năm 8 tháng)

Hồ Chí Mính

4/New World Saigon Hotel (03/2019- 03/2021- 2 years) Guest Service Officer • Welcome and check in for VIP guests (Ministry of Foreign Affairs of Malaysia, Government delegation...) • Check in big group (over 100 rooms), airline crew (Turkish Airline, Korea Airline…) • Dealing with guest’s request during their stay. • Handling guest’s complaint or problems. • Manage guest's Lost and Found (check and reply email for guests, send item by DHL,EMS...) • Taking care guest's satisfaction. • Getting good comments on Trip Advisor. • Making statistics of 5-star hotel ranking in the city on Trip-Advisor. • Good at Opera System and Palmtop.

Guest Relation Officer tại The Landmark Vietnam

3/2018 → 3/2019 (1 năm )

Hồ Chí Minh

3/The Landmark, Hochiminh, Vietnam (03/2018-03/2019 - 1 year) Guest Relation Officer • Check in, Check out • Good at Email Marketing • Handling reservation via mail, phone and directly • Manage room status and get booking from OTA, assign room per guest’s requests. (support for Reservation department) • Dealing with supplier to get quotation (support for Purchasing department) • In the process of training to Senior of Guest Relation.

Front Office Trainee tại Rex Hotel Saigon

6/2017 → 12/2017 (5 tháng)

Hồ Chí Minh

2/ Rex Hotel Saigon, Hochiminh, Vietnam (2017- 6 months) Front Desk Trainee • Check in, Check out • Making recommendations, sell rooms and related services • Assign rooms, hand out the key and escort guest to the room • Operator

Front Office Trainee tại Khách sạn Majestic Sai Gon

3/2015 → Hiện tại

Hồ Chí Minh

1/ Majestic Hotel, Hochiminh, Vietnam (2015- 6 months) Front Desk Trainee • Dealing with guest’s booking (phone, mail, face to face…) • Assign rooms, hand out the key and escort guest to the room • Handling with guests ‘s complaint or problems • Give guests the good impression about the hotel.

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg