Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
4 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Hutech
Quản trị Khách Sạn - Đại học
2014 → 2018
Kĩ năng
upselling | |
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Giải quyết phàn nàn | |
Lắng nghe và xử lý tình huống |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Officer tại New World Saigon Hotel
3/2019 → / (5 năm 8 tháng)
Hồ Chí Mính
4/New World Saigon Hotel (03/2019- 03/2021- 2 years) Guest Service Officer • Welcome and check in for VIP guests (Ministry of Foreign Affairs of Malaysia, Government delegation...) • Check in big group (over 100 rooms), airline crew (Turkish Airline, Korea Airline…) • Dealing with guest’s request during their stay. • Handling guest’s complaint or problems. • Manage guest's Lost and Found (check and reply email for guests, send item by DHL,EMS...) • Taking care guest's satisfaction. • Getting good comments on Trip Advisor. • Making statistics of 5-star hotel ranking in the city on Trip-Advisor. • Good at Opera System and Palmtop.
Guest Relation Officer tại The Landmark Vietnam
3/2018 → 3/2019 (1 năm )
Hồ Chí Minh
3/The Landmark, Hochiminh, Vietnam (03/2018-03/2019 - 1 year) Guest Relation Officer • Check in, Check out • Good at Email Marketing • Handling reservation via mail, phone and directly • Manage room status and get booking from OTA, assign room per guest’s requests. (support for Reservation department) • Dealing with supplier to get quotation (support for Purchasing department) • In the process of training to Senior of Guest Relation.
Front Office Trainee tại Rex Hotel Saigon
6/2017 → 12/2017 (5 tháng)
Hồ Chí Minh
2/ Rex Hotel Saigon, Hochiminh, Vietnam (2017- 6 months) Front Desk Trainee • Check in, Check out • Making recommendations, sell rooms and related services • Assign rooms, hand out the key and escort guest to the room • Operator
Front Office Trainee tại Khách sạn Majestic Sai Gon
3/2015 → Hiện tại
Hồ Chí Minh
1/ Majestic Hotel, Hochiminh, Vietnam (2015- 6 months) Front Desk Trainee • Dealing with guest’s booking (phone, mail, face to face…) • Assign rooms, hand out the key and escort guest to the room • Handling with guests ‘s complaint or problems • Give guests the good impression about the hotel.