Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Võ Thị Khánh Vy

Võ Thị Khánh Vy

Hồ sơ 5 sao vàng 39 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 04/05/1995, 29 tuổi

309 Lê Vắn Hiến, Q. Ngũ Hành Sơn, Tp. Đà Nẵng

Cập nhật: 19/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
N/A
Vị trí
Nhân viên
Mức lương mong muốn
5 - 8 triệu
Nơi mong muốn làm việc
Đà Nẵng, Quảng Nam
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
4 sao
Công việc mong muốn
Tiền sảnh

Giới thiệu bản thân

Dear Sir/Madam, Through social networks, I have seen that your property is looking for Front Office Supervisor . For this reason I would like to apply for this position. During 2 years, I have been working as a Front Desk and Customer Service officer. And I understand clearly what the receptionist's duties and work are like, as well as the guest relation department. In every workplace I have learnt new tasks, dealt with customers and gained experience, improving myself but being conscious that I have to keep learning as the Hospitality Business is changing. Diligent, inquisitive are my strengths. I want to show you my passion and dedication if you are willing to arrange an interview. Hoping that the Hotel can give me a chance to work at the property, I am looking forward to hearing from you soon. Sincerely, Võ Thị Khánh Vy

Trình độ học vấn chuyên môn

Đại Học Ngoại Ngữ Đà Nẵng

Tiếng Anh Biên Phiên Dịch - Khác

2014 → 2020

Kĩ năng

Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Nhân Viên Lễ Tân tại Grand Gold Hotel

7/2018 → 3/2020 (1 năm 7 tháng)

Đà Nẵng, Việt Nam

- Morning shift: preparing enough cheking out guets’ information, money as well as daily report Checking arrival’s booking processing checking out doing keys and checking-in information takeing note necessary information for the next shifts Afternoon shift: Preparing checking-out guests’ information for the next day Sloving the the rest of trouble Preparing booking for the next day Send mail about guests’ information who are staying at hotel and going to check in to relating department Checking in During working time, contact as well as handle with relating department to slove guests’ trouble. Introducing hotel service, leisure and shopping place to guests or the attraction guests admire to go to Besides, support reservation to check availability in high season

Mong muốn về công việc

Stability, good benefits, 8-9 hours/ shift, 1 night shift/week

Giải thưởng

HSK

8/2019

HSK II ( Chinese)

IELTS

8/2020

5.5

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg