Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
N/A
Nhân viên
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Trung (Trung bình)
4 sao
Tiền sảnh
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại Học Ngoại Ngữ Đà Nẵng
Tiếng Anh Biên Phiên Dịch - Khác
2014 → 2020
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân Viên Lễ Tân tại Grand Gold Hotel
7/2018 → 3/2020 (1 năm 7 tháng)
Đà Nẵng, Việt Nam
- Morning shift: preparing enough cheking out guets’ information, money as well as daily report Checking arrival’s booking processing checking out doing keys and checking-in information takeing note necessary information for the next shifts Afternoon shift: Preparing checking-out guests’ information for the next day Sloving the the rest of trouble Preparing booking for the next day Send mail about guests’ information who are staying at hotel and going to check in to relating department Checking in During working time, contact as well as handle with relating department to slove guests’ trouble. Introducing hotel service, leisure and shopping place to guests or the attraction guests admire to go to Besides, support reservation to check availability in high season
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
HSK
8/2019
HSK II ( Chinese)
IELTS
8/2020
5.5