Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 0 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
Tiếng Anh (Khá)
4 sao
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Đại học Ngoại ngữ - Tin học
Quản Trị Kinh Doanh - Khác
2013 → 2017
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Lễ tân kiêm Trợ lý Hành Chính tại Schindler Vietnam
8/2019 → 11/2020 (1 năm 3 tháng)
93 Nguyễn Du, Q1
- Greeting and welcome guests - Maintaining reception area and all common areas in a clean and tidy manner - Answering and forwarding incoming phone calls - Ordering office stationery - Arranging and booking travels and accommodations for staffs - Preparing meeting rooms - Making and following up payment requests for administration expenses - Supporting company events
Nhân viên Lễ tân tại Ramana Saigon
5/2018 → 8/2019 (1 năm 3 tháng)
323 Lê Văn Sỹ, Quận 3
- Greeting and welcome guests - Maintaining reception area and all common areas in a clean and tidy manner - Answering and forwarding incoming phone calls - Ordering office stationery - Preparing promotion pay-out and issuing benefits for each of level card membership - Booking hotel room -spa - taxi for guest - Receiving and explaining customer’s problems about promotions - Resolve customer complaints via phone or in person - Completing daily reports - Supporting company events