Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên
8 - 12 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi), Tiếng Pháp (Trung bình)
500 - 999
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Lasalle College
Collegial Studies (DEC) - Cao đẳng
2013 → 2016
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Center Agent tại Sheraton Saigon Hotel and Towers
12/2016 → 4/2019 (2 năm 4 tháng)
HCMC
Anticipate guest’s needs through observation and offer prompt, efficient service either personally or through effective communication with other associate Prepare data and information for making regular report data analysis. Handle multiple calls by prioritizing and inform caller in accordance with the hotel standard. Deal with all guest request promptly, taking personal responsibility to ensure guest satisfaction. Demonstrate thorough knowledge of and actively sell all products, service and special events within the hotel. Convey information, facsimiles and messages to appropriate personnel in a timely and efficient manner.
Education consultant tại Apollo English
11/2020 → 4/2021 (5 tháng)
HCMC
Introduce Apollo English, clarify customers’ needs, give pre-consultations and get students’ information Do telesales/email to potential customers. Arrange placement tests and deliver programs / course consultation. Sign up students and arrange payment for courses Receive customer payments and hand over cash balance and documents to cashier/Accounting Department Arrange class for students Deliver personal and team sales target. Handling customers’ feedback and request. Handle customer’s feedback and requests. Update waiting lists and follow up booking lists