Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Dưới 1 năm
Nhân viên
Thỏa thuận
HCMC
Tiếng Anh (Giỏi)
5 sao
Tiền sảnh
Khách sạn/ Khu căn hộ
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
RMIT UNIVERSITY
Tourism and Hospitality Management - Đại học
2017 → 2020
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
Guest Service Agent tại CHARM SUITE HOTEL SAIGON (OAKWOOD RESIDENCE & HOTEL Saigon)
2/2020 → 4/2020 (2 tháng)
HCMC
- Handling reservation from the guest, management some booking numbers and roomcontrollers in the hotel - Using Suite A PMS and Ezee hotel system to process the Check-in and Checkout procedure - Supervision hotel activities such as Outdoor and Indoor activities - Guest Service Contact Agent: - Answering and handling phone calls within the hotel.Handling multiple phone calls at one time for serving the customer's wishes.
Receptionist tại HOTEL NIKKO SAIGON
2/2021 → 4/2021 (2 tháng)
HCMC
- Using Opera system to Check-in and Check-out for the guests, besides, verify guests' credit and taking deposit for their stays along with following the hotel's procedure - Contact housekeeping and other departments - Make and confirm reservations for the guest via either Walk-In or mobile phone - Issue room keys, and also currency exchange for the guests.