Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Adrian Yeow

Adrian Yeow

Hồ sơ 5 sao 83 Lượt xem hồ sơ

Nam, 24/07/1991, 33 tuổi

Lo43.B2.1, An Thuong 29, Ngu Hanh Son

Cập nhật: 09/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 5 đến 10 năm
Vị trí
Trưởng bộ phận/ Trưởng phòng
Mức lương mong muốn
Thỏa thuận
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Khá)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
5 sao

Giới thiệu bản thân

Trình độ học vấn chuyên môn

KDU University College

International Hotel & Tourism Management - Cao đẳng

2012 → 2013

KDU University College

Hotel Management - Trung cấp

2010 → 2012

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Teamwork
Giao tiếp

Kinh nghiệm làm việc

Assistant to Front Office Manager tại Hoiana Residences

11/2020 → 1/2021 (2 tháng)

Quảng Nam

• Assist Front Office Manager in handover and setting up Hoiana Residences pre-opening on systems setup, lobby design layout, property defect, inventory count and much more • Creating Hoaian Residences Customer Journey for 3 segments of target market • Liaise with project and construction team in handling defects, rectification and testing all hotel operational system • Create all SOP for Front Office and Duty Manager in liaise with Rosewood and Hoiana Casino in accordance to company requirements and standard of service • Assist with the handover of housekeeping inventory from Rosewood Hotel and setting up Hoiana Residences Housekeeping operational flow • Assist housekeeping in setting up hotel rooms which include bed and hotel amenities in preparation for opening • Proposed minibar, curated grocery list, in room board games for Premium Casino VIP guest staying in Hoiana Residences

VIP Butler + VIP Services Manager tại Hoiana Integrated Resort

1/2021 → 3/2021 (1 tháng)

Quảng Nam

• Overlook the operation for VIP and Casino Services, ensuring smooth operation and assist in solving problems faced by team member during daily operation • Manage Casino Service team in providing call service, promoting on tele-services and submit daily report • Understand VIP Services operations and arranged team members to manage existing counters, usage of SunCRM system and guiding Senior Executives for the role of shift in-charge • Perform VIP Services daily operations in handling guest request, creating program, cash and chips handling • Familiarize with guest’s complimentary allowance through individual ratings, ADT and Theo of each guest program • Handling Hoiana Premium House Program and Casual Junket Program to better offer guest with their preferred gaming program • Liaise with F&B team in understanding guest preferences and work out new F&B menu to provide better offerings in Hoiana Premium Area

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg