Hoteljob MV: "Tôi Là Nhân Viên Khách Sạn": Xem Ngay

Hoteljob.vn ra mắt phiên bản App Mobile cho 2 hệ điều hành IOS (Tại đây) và Android (Tại đây)

Bùi Tố Tố

Bùi Tố Tố

Hồ sơ 5 sao bạc 28 Lượt xem hồ sơ

Nữ, 20/08/1988, 36 tuổi

chung cư 4S Linh Đông đường số 30 phường Linh Đông Thủ Đức

Cập nhật: 07/04/2021

  • Chia sẻ:

Thông tin liên hệ

Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.

Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng Số lượt Thời gian liên hệ gần nhất
Liên hệ thành công 0 Chưa có
Liên hệ không thành công 0 Chưa có
Kinh nghiệm làm việc
Từ 3 đến 5 năm
Vị trí
Giám sát
Mức lương mong muốn
12 - 20 triệu
Nơi mong muốn làm việc
HCMC
Ngoại ngữ
Tiếng Anh (Trung bình)
Quy mô công ty lớn nhất từng làm
10 - 24

Giới thiệu bản thân

I am a team player and my interpersonal skill help me understand what customers or my colleagues, create a happy working environment, cooperate and support to each other to improve business much more better in the market, and making the best favorable business conditions. I had experience working and familiar with the hotel environment, service industry and Omotenashi (Japanese customer care spirit) beside that I have the knowledge to understand room production as well as hotel's service to reach customers. My skills, experience make me an ideal applicant for this position and I won’t let you down. I have experience in about 12 years working in tourist and service industry, I have got diverse experience and skills in customer inside, customer service, details focusing, problem solving. Through those years work for Japanese that be known one of the most hardest markets, I was trying my best to complete missions, I've learn a lot about customer service and take care clients, serve job and made things happen.

Trình độ học vấn chuyên môn

Saigon Tourism

Du lịch khách sạn - Trung cấp

2006 → 2009

Kĩ năng

Tin học văn phòng
Sáng tạo
Lắng nghe và xử lý tình huống
Giải quyết phàn nàn

Kinh nghiệm làm việc

Nhân viên tại Apex Việt Nam

3/2015 → 4/2019 (4 năm 1 tháng)

HCMC

- Communicate and consultant directly to oversea clients - Understanding and processing client's needs.- Handling problem, responsible guest’s complain - Customer service pre/after sales - Keep good and better relationship with clients/agent oversea for improving business. - Purchasing - Follow tour when guests were in VIetnam. Report when tour finish and keep following the complain after guests came home. - Planning and creating new products and looking for new markets - Quote rate for all service (hotel, restaurant, events, ticket etc) in Vietnam as requested. - Dealing special rate and benefit with vendors (hotels, restaurant etc) - Following hotel and flight ticket payment deadline - Making site inspection with hotels. Contacting to hotel, restaurant, air ticket counter for checking rate and subject availability - Making and sending monthly invoice to clients, follow payment. - Contacting and making contract with hotels - Training new employees. - Lead newcomer and make sure them follow the right way of company business line, orentation, policy. - Other tasks assigned by manager ** Handled Travel angecy: Jalpak DP, ST World, ANA Halo, NTA

Mong muốn về công việc

Giải thưởng

Thông tin tham khảo

Chia sẻ:

Mã QR giới thiệu

Đánh giá profile

message.svg