Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 3 đến 5 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
HCMC
Tiếng Anh (Trung bình)
10 - 24
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Saigon Tourism
Du lịch khách sạn - Trung cấp
2006 → 2009
Kĩ năng
Tin học văn phòng | |
Sáng tạo | |
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn |
Kinh nghiệm làm việc
Nhân viên tại Apex Việt Nam
3/2015 → 4/2019 (4 năm 1 tháng)
HCMC
- Communicate and consultant directly to oversea clients - Understanding and processing client's needs.- Handling problem, responsible guest’s complain - Customer service pre/after sales - Keep good and better relationship with clients/agent oversea for improving business. - Purchasing - Follow tour when guests were in VIetnam. Report when tour finish and keep following the complain after guests came home. - Planning and creating new products and looking for new markets - Quote rate for all service (hotel, restaurant, events, ticket etc) in Vietnam as requested. - Dealing special rate and benefit with vendors (hotels, restaurant etc) - Following hotel and flight ticket payment deadline - Making site inspection with hotels. Contacting to hotel, restaurant, air ticket counter for checking rate and subject availability - Making and sending monthly invoice to clients, follow payment. - Contacting and making contract with hotels - Training new employees. - Lead newcomer and make sure them follow the right way of company business line, orentation, policy. - Other tasks assigned by manager ** Handled Travel angecy: Jalpak DP, ST World, ANA Halo, NTA