Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 5 đến 10 năm
Giám sát
12 - 20 triệu
Khánh Hòa
Khác (nêu rõ tại giới thiệu bản thân) (Khá)
5 sao
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
Nha Trang College of Art, Culture & Tourism
Tourism - Cao đẳng
2010 → 2013
Kĩ năng
Lắng nghe và xử lý tình huống | |
Giải quyết phàn nàn | |
Quản lí thời gian | |
Quản lý | |
Training and Development | |
Kỹ năng bán hàng, phục vụ khách hàng |
Kinh nghiệm làm việc
Front Office Supervisor tại Vinpearl Discovery Sealink Nha Trang
5/2019 → 8/2020 (1 năm 3 tháng)
Nha Trang
Manage and supervise the hotel Front office, focus on taking care the guest satisfaction by preparing VIP list, arranging the suitable GROs for them, training GROs daily to lead them become more proffessional ones, to have better skill, Make plan, train & lead GROs team in getting the good reviews as much as possible on all social media pages & OTAs (Tripadvisor, Goolge, Agoda, Booking.com, Experdia, Ctrip,...). In the end of 2019 and the 1st quarter of 2020, hotel got 4.8 on Trustyou, got not only once on top 1 on Tripadvisor and keep standing on this top for more than 1 year.
Russian Speaking Guest Relation Officer tại Vinpearl Nha Trang Bay Resort & Villas
10/2016 → 5/2019 (2 năm 7 tháng)
Nha Trang
My duties and responsibilities are taking care of almost Russian guest, solving all their problem, dissatisfaction about the bad services being lower than their expectations. After working for 1 year, promote to GROs team leader and have been choosen to be personal butler for VIP guest such as : Mr Seongjin Jo - vice chairman & CEO of LG, the police director of Moscow city, director & delegation of SK telecom group South Korea, & many VIP, VVIP guest of Vinpearl company & Vingroup,... My name has been mentioned many time on Tripadvisor site (Хуан = Hoang - more than 200 times in 2018) because of providing the good services, supporting, solving all their problems, creating excellent experience to Russian guest during their staying at Vinpearl hotels.
Villas Host tại Vinpearl Nha Trang Bay Resort & Villas
3/2016 → 10/2016 (7 tháng)
Nha Trang
This position combines GRO and GSA for the guest staying in villas
Mong muốn về công việc
Giải thưởng
Outstanding employee
3/2017
Outstanding employee of the 1st quarter in 2017, Outstanding employee of the year 2017, Outstanding employee of the year 2018