Thông tin liên hệ
Hồ sơ ứng viên có số điện thoại, email và bao gồm 1 cv đính kèm.
Thống kê kết quả liên hệ của các nhà tuyển dụng | Số lượt | Thời gian liên hệ gần nhất |
---|---|---|
Liên hệ thành công | 0 | Chưa có |
Liên hệ không thành công | 0 | Chưa có |
Từ 1 đến 3 năm
Nhân viên học việc
Dưới 1 triệu
Đà Nẵng
Tiếng Anh (Trung bình)
10 - 24
Giới thiệu bản thân
Trình độ học vấn chuyên môn
THE UNIVERSITY OF DANANG UNIVERSITY OF FOREIGN LANGUAGE
English for Specific Purpose (Tourism) - Đại học
2017 → 2021
Kĩ năng
Teamwork | |
Giao tiếp |
Kinh nghiệm làm việc
CASHIER tại Royal Tea Hong Kong
6/2018 → 4/2019 (10 tháng)
Đà Nẵng
Welcome customers in a friendly and courteous way. Handle inquiries about deliveries. Interact with customers via phone, email, online chat, in person, social media. Keep records of customer interactions and transactions. Provide customers with information on any open orders and invoices. Respond efficiently to customer questions and complaints. Make sales referrals, cross-sell, up-sale products and introduce new ones. Direct unresolved issues to a different department if needed. Schedule work hours and shifts. Assist manager with recruitment, on-boarding process. Manage payroll monthly based on timekeeper. Estimate consumption, forecast requirements and maintain inventory.
FRONT OF HOUSE STAFF tại Jeremy's Kitchen
11/2019 → 5/2020 (5 tháng)
Đà Nẵng
Greet customers when entering or leaving the establishment in a warm and friendly manner. Introduce, consult, answer queries and sell goods, provide services for foreigners and Vietnamese guests at shop and via phone,online chat (Facebook, Grab, DeliveryK,Website). Receive and confirm telephonic and online orders. Assist to control goods and out. Process bills after the order has concluded. Keep reports of transactions.